۴۰۰۶ مزایده – شرکت پتروشیمی اروند – فروش ۵۰۰ تن کلوخه pvc

 فراخوان تجدید مجدد مزایده عمومی یک مرحله‌ای به شماره ۰۰۱/۱۴۰۲/۶۶۶ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مزایده گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مزایده‌عمومی یک مرحله‌ای به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱- موضوع و مدت مزایده: فروش ۵۰۰ تن کلوخه pvc (به‌صورت یکجا /دم […]

 فراخوان تجدید مجدد مزایده

عمومی یک مرحله‌ای به شماره ۰۰۱/۱۴۰۲/۶۶۶

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مزایده گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مزایده‌عمومی یک مرحله‌ای به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱- موضوع و مدت مزایده: فروش ۵۰۰ تن کلوخه pvc (به‌صورت یکجا /دم جارو)(ضایعات تولید و کلوخه‌های فیلتر پرس) شرکت پتروشیمی اروند

۲- مدت‌زمان اجرای مزایده: ۳ ماه شمسی

۳-زمان و نحوه توزیع اسناد مزایده:

  1. ۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد مزایده می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد مزایده اقدام نمایند.
  2. ۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد مزایده از تاریخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۲۴/۱۱/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.
  3. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه مندرج دربند ۳٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۳٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد مزایده را دریافت نمایند.

۳٫۴٫ انجام عملیات پاکسازی و همچنین پرداخت هزینه های گمرکی، مالیات و عوارض دولتی و مسئولیت عملیات اجرائی آن از هر نظر بر عهده و هزینه برنده مزایده می باشد.

۴– میزان سپرده و نوع تضمین شرکت در مزایده: میزان سپرده شرکت در مزایده به مبلغ ۹۶۲٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال بصورت (ضمانتنامه بانکی، چک تضمین شده بانکی و یا واریز وجه نقد) به شماره حساب ۶۰۹۴۲۰۰۰۳۰ عهده بانک تجارت شعبه شرکت پتروشیمی اروند.

۵- جلسه توجیهی: به صورت حضوری در تاریخ ۲۶/۱۱/۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰ به نشانی استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند برگزار می گردد.

۶- زمان و نحوه تحویل پاکات مزایده: مزایده گران میبایست پاکات خود را حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ تاریخ ۰۲/۱۲/۱۴۰۲ بصورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳ ، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۷-قیمت پایه: ۱۹،۲۵۰،۰۰۰،۰۰۰

۸- گشایش پاکات: گشایش پاکات پیشنهادی مزایده گران ساعت ۱۴:۰۰ مورخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۲ برگزار میگردد.

۹- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می باشد.

متقاضیان شرکت در مزایده در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، میتوانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.