۴۰۰۶ مناقصه – شرکت کاوند نهان زمین – پنج هزار تن آهن اسفنجی

شرکت کاوند نهان زمین در نظر دارد «پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره تونلی و پنج هزار تن بریکت سرد» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس: کرمان، جاده کرمان به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور از طریق مزایده به فروش برساند. بدینوسیله […]

شرکت کاوند نهان زمین در نظر دارد «پنج هزار تن آهن اسفنجی به روش کوره تونلی و پنج هزار تن بریکت سرد» (با اوصاف و مشخصات فنی مندرج در اسناد) را به‌صورت تحویل درب انبار کارخانه به آدرس: کرمان، جاده کرمان به راور، ۲۵ کیلومتر مانده به راور از طریق مزایده به فروش برساند. بدینوسیله به اطلاع متقاضیان واجدشرایط می‌رساند براي دریافت، تکمیل و استرداد اسناد مزایده از تاریخ انتشار آگهی تا پایان ساعت کاري روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۲ به نشانی اینترنتی www.zaminco.com (بخش اخبار) مراجعه نموده و یا براي کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۲۶۳۷۰۱۰۰ – ۰۲۱ داخلی ۳۰۰ با دبیرخانه شرکت کاوند نهان زمین تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است شرکت کاوند نهان زمین در رد یا قبول هریک از پیشنهادات شرکت‌کنندگان در مزایده مختار خواهد بود و شرکت در مزایده هیچ حقی براي شرکت‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد.

ضمناً هزینه درج آگهی بر عهده برنده مزایده است.