۴۰۰۸ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – خرید عیب کابل برند MEGGER

  فراخوان تجدید مناقصه عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی غیر همزمان، به شماره: ۰۳۸/۱۴۰۲/۲  شرکت پتروشیمی اروند به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. ۱-موضوع تجدید مناقصه: خرید عیب کابل […]

 

فراخوان تجدید مناقصه

عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی غیر همزمان، به شماره: ۰۳۸/۱۴۰۲/۲

 شرکت پتروشیمی اروند به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی و فنی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

۱-موضوع تجدید مناقصه: خرید عیب کابل برند MEGGER مدل STX409-2000j موضوع ایندنت VAD-9940286 شرکت پتروشیمی اروند.

۲- مدت‌زمان انجام کار: ۸ ماه خورشیدی

  1. ۳- محل و نحوه توزیع اسناد فرم‌های ارزیابی‌کیفی مناقصه:
  2. ۱٫ -متقاضیان جهت دریافت فرم‌های ارزیابی‌کیفی مناقصه می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی مناقصه اقدام نمایند.
  3. ۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت فرم‌های ارزیابی‌کیفی مناقصه از مورخ ۱۷/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۱۸/۱۱/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.
  4. ۳٫ کلیه اطلاع‌رسانی مناقصه از طریق سایت مناقصات پتروشیمی اروند و به‌صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج‌شده در سامانه مناقصات صورت می‌پذیرد، لذا متقاضیان (مناقصه‌گران) می‌بایست پیوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۳٫۴٫ متقاضیانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۳٫۵٫ متقاضیان می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده به‌صورت فیزیکی و منطبق بر فرم‌های ارزیابی‌کیفی تحویل کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند نمایند. به شرکت‌هایی که حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی را کسب نمایند اسناد مناقصه مراتب اطلاع‌رسانی جهت تحویل پاکات مناقصه (الف-ب-ج) اعلام می‌گردد.

۴- پیش‌نیاز و الزامات ارزیابی‌کیفی: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲- ارائه کارت بازرگانی ۳-حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی:۶۰ امتیاز

۵- تحویل پاکات ارزیابی‌کیفی: تا حداکثر ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۹/۱۱/۱۴۰۲ می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

 

روابط‌عمومی شركت پتروشیمی اروند