۴۰۱۱ مناقصه – شركت فولاد آلیاژی ايران – مقدار ۲۰۰۰ تن کک متالورژی موردنیاز

 ((آگهی مناقصه‌عمومی شماره ۲۲/م/م/۱۴۰۲)) شركت فولاد آلیاژی ايران در نظر دارد مقدار ۲۰۰۰ تن کک متالورژی موردنیاز خود را از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای خریداری نماید. لذا از کلیه شرکت‌هایی که توانایی تأمین و تحویل کک متالورژی سایز ۳۰-۱۰ میلی‌متر بر اساس شرایط مذکور در اسناد مناقصه را دارد، دعوت می‌شود در مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای مربوطه به […]

 ((آگهی مناقصه‌عمومی شماره ۲۲/م/م/۱۴۰۲))

شركت فولاد آلیاژی ايران در نظر دارد مقدار ۲۰۰۰ تن کک متالورژی موردنیاز خود را از طریق مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای خریداری نماید. لذا از کلیه شرکت‌هایی که توانایی تأمین و تحویل کک متالورژی سایز ۳۰-۱۰ میلی‌متر بر اساس شرایط مذکور در اسناد مناقصه را دارد، دعوت می‌شود در مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای مربوطه به شماره ۲۲/ م/ م/۱۴۰۲ شرکت نمایند. لازم به ذکر است به پاکت‌هایی که بعد از زمان مذکور تحویل گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضيان شركت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir بخش خرید و تأمین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می‌بایست، پيشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۵/۱۲/۱۴۰۲ بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه (یزد، جاده کنارگذریزد-کرمان، نرسیده به پایانه باربری، کیلومتر ۲۴ جاده فولاد آلیاژی) تحویل نمایند.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز؛ همه‌روزه به‌غیراز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ به‌منظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی و بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای فلاطونی (شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۸۶۶-۰۳۵ و ۰۹۱۳۸۵۳۴۰۳۷) تماس حاصل نمایند.

شرکت فولاد آلیاژی ایران- مدیریت امور خرید