۴۰۱۷ مناقصه – شركت فولاد آلیاژی ايران – خرید ۱۵۰ تن وایر آلومینیوم

شرکت فولاد آلیاژی ایران ((سهامی عام)) تاریخ : شماره : صفحه :  ((تمدید آگهی مناقصه‌عمومی شماره ۲۳/م/م/۱۴۰۲() شركت فولاد آلیاژی ايران در نظر دارد نسبت به تمدید مهلت پاسخگوئی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای به شماره ۲۳/ م/ م/۱۴۰۲ مربوط به خرید ۱۵۰ تن وایر آلومینیوم تا مورخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۲ اقدام نماید. لذا از کلیه تولیدکنندگانی که توانایی تولید […]

شرکت فولاد آلیاژی ایران

((سهامی عام))

تاریخ :
شماره :
صفحه :
 ((تمدید آگهی مناقصه‌عمومی شماره ۲۳/م/م/۱۴۰۲()

شركت فولاد آلیاژی ايران در نظر دارد نسبت به تمدید مهلت پاسخگوئی مناقصه‌عمومی دومرحله‌ای به شماره ۲۳/ م/ م/۱۴۰۲ مربوط به خرید ۱۵۰ تن وایر آلومینیوم تا مورخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۲ اقدام نماید. لذا از کلیه تولیدکنندگانی که توانایی تولید و تحویل وایر آلومینیوم بر اساس شرایط مذکور در اسناد مناقصه را دارد، دعوت می‌شود در مناقصه‌عمومی مذکور شرکت نمایند. لازم به ذکر است به پیشنهادهای آن دسته از شرکت‌کنندگانی که تولیدکننده وایر آلومینیوم طی اسناد مناقصه نباشند و همچنین به پاکت‌هایی که بعد از زمان مذکور تحویل گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

متقاضيان شركت در مناقصه می‌توانند به‌منظور دریافت اسناد و شرایط مناقصه به سایت شرکت فولاد آلیاژی ایران به آدرس www.iasco.ir بخش خرید و تأمین کنندگان-قسمت مناقصات مراجعه نمایند و در صورت تمایل به شرکت در مناقصه مذکور می‌بایست، پيشنهادات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۲ بر اساس شرایط مندرج در اسناد مناقصه؛ به دبیرخانه حراست شرکت واقع در محل کارخانه (یزد، جاده کنارگذریزد-کرمان، نرسیده به پایانه باربری، کیلومتر ۲۴ جاده فولاد آلیاژی) تحویل نمایند.

متقاضیان می‌توانند در صورت نیاز؛ همه‌روزه به‌غیراز ایام تعطیل از ساعت ۰۸:۰۰ لغایت ۱۷:۰۰ به‌منظور دریافت اطلاعات تکمیلی فنی و بازرگانی و نحوه ارسال و تکمیل اسناد با آقای میلی (شماره تماس‌های ۳۱۲۲۲۵۴۷-۰۳۵ و ۰۹۱۳۱۵۸۶۴۹۵) تماس حاصل نمایند.

 شرکت فولاد آلیاژی ایران- مدیریت امور خرید