۴۰۱۲ مناقصه – شرکت عمران شهر جدید پردیس – تکمیل عملیات برق‌رسانی

وزارت راه و شهرسازی شرکت عمران شهر جدید پردیس کد: ۳۴-۴۰۲- ۲۰۰-ر نوبت : اول “آگهی فراخوان مناقصه” شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱۰ صورت‌جلسه ‌شماره ۴۶/۹۷۲ مورخ ۲۷/۰۹/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت […]

وزارت راه و شهرسازی

شرکت عمران شهر جدید پردیس

کد: ۳۴-۴۰۲- ۲۰۰-ر

نوبت : اول

“آگهی فراخوان مناقصه”

شرکت عمران شهر جدید پردیس در نظر دارد بر اساس بند ۱۰ صورت‌جلسه ‌شماره ۴۶/۹۷۲ مورخ ۲۷/۰۹/۱۴۰۲ هیأت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید پردیس نسبت به انتخاب پیمانکار واجدشرایط اقدام نماید. لذا از پیمانکاران و شرکت‌های واجدشرایط دعوت می‌گردد جهت دریافت، تکمیل و بارگذاری اسناد به شرح ذیل اقدام نمایند:

  • موضوع: تکمیل عملیات برق‌رسانی مربوط به باقی‌مانده پروژه‌های مسکن مهر فاز ۸ شهر جدید پردیس
  • نوع مناقصه: عمومی همزمان با ارزیابی (یکپارچه) یک‌مرحله‌ای.
  • شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ۲۰۰۲۰۰۱۰۹۸۰۰۰۰۷۱ است. کلیه مراحل مناقصه از دریافت و بارگذاری اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه و گشایش پاکت‌ها از طریق سامانه ستاد (setadiran.ir) انجام می‌شود.
  • نام و نشانی دستگاه مناقصه‌گزار: شهر جديد پرديس، فاز یک، ضلع شمال میدان عدالت، خیابان عمران، شرکت عمران شهر جدید پردیس. تلفن: ۷۴۹۰۲، داخلی ۲۰۳-۷۲۵۳٫
  • مدت پیمان: ۱۸ ماه شمسی.
  • مبلغ برآورد اولیه: ۷۶۲٫۹۵۶٫۵۸۴ ریال (دویست و نود و سه میلیارد و هفتصد و شصت و دو میلیون و نهصد و پنجاه و شش هزار و پانصد و هشتاد و چهار) ریال، به‌صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد تهاتر.
  • تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: مطابق جدول ۴ از بند «الف» ماده ۶ آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹ هـ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ به‌ مبلغ ۵۷۶٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال (چهارده میلیارد و پانصدوهفتادوشش میلیون) ریال.
  • مجوز فعالیت: گواهی‌نامه معتبر حداقل رتبه ۵ در رشته نیرو (توزیع نیروی برق) صادره از سازمان برنامه‌وبودجه کشور به‌شرط داشتن ظرفیت آزاد (تعدادی و ریالی).
  • در اجرای ماده ۲ آیین‌نامه راهکارهای افزایش ضمانت اجرایی و تقویت حسابرسی و سنجش توان مناقصه‌گر ارائه صورت‌های مالی حسابرسی‌شده سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ در پاکت “اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی” الزامی است. در صورت عدم ارائه مدارک مربوط به حسابرسی، مناقصه‌گر از فرآیند مناقصه حذف می‌گردد.
  • دریافت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و اسناد مناقصه پاکت‌های (الف ، ب وج) از سامانه ستاد: از ساعت ۰۸:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۵/۱۱/۱۴۰۲ تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۰۱/۱۲/۱۴۰۲.
  • تحویل پاکت اسناد استعلام ارزیابی‌کیفی و پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”:
    • به‌صورت الکترونیکی تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ در سامانه ستاد بارگزاری شود.
    • به‌صورت فیزیکی (فقط پاکت “الف”) تا ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ به‌دبیرخانه شرکت عمران شهر جدید پردیس تحویل شود.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد استعلام ارزیابی کیفی: ساعت ۱۱:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • زمان و محل گشایش پاکت اسناد مناقصه “پاکت‌های الف، ب و ج”: ساعت ۱۱:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۲، در سالن اجتماعات شرکت عمران شهر جدید پردیس.
  • مناقصه‌گران ابتدا ارزیابی کیفی شده و پس از کسب حداقل امتیاز ۶۰ در فرآیند ارزیابی کیفی در مراحل بعدی مناقصه شرکت می‌نمایند.
  • سایر اطلاعات و جزئیات مربوط در اسناد ارزیابی کیفی و اسناد مناقصه مندرج است.
 

روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس