۴۰۱۵ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – انجام عملیات نگهبانی، حفاظت و حراس

 آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۵۰/۱۴۰۲/۱ شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید. منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان […]

 آگهی فراخوان مناقصه

عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به شماره ۰۵۰/۱۴۰۲/۱

شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) به‌عنوان مناقصه‌گزار در نظر دارد اجرای عملیات موضوع‌بند یک فراخوان حاضر را از طریق برگزاری مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی‌کیفی غیر همزمان به یکی از اشخاص حقوقی واجدشرایط واگذار نماید.

منظور از غیر همزمان، ابتدا اسناد متقاضیان موردبررسی و در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز لازم، اسناد مناقصه به مناقصه‌گران ارائه می‌گردد.

۱- موضوع و مدت مناقصه: انجام عملیات نگهبانی، حفاظت و حراست از اماکن، اموال و تأسیسات شرکت پتروشیمی اروند به مدت ۲۴ ماه خورشیدی

۲-زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی‌کیفی:

  1. ۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از بارگذاری اطلاعات مربوطه نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی اقدام نمایند.
  2. ۲٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت بارگذاری اطلاعات و دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از مورخ ۳۰/۱۱/۱۴۰۲ لغایت ۰۹/۱۲/۱۴۰۲ اعلام می‌گردد.
  3. ۳٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت و عدم دسترسی و دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از طریق سامانه مندرج دربند ۲٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج دربند ۲٫۲ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد ارزیابی‌کیفی را دریافت نمایند.

۲٫۴٫ مناقصه‌گرانی که در سال‌های گذشته، با این شرکت قرارداد مشابه موضوع مناقصه داشته‌اند موظف به ارائه گواهی حسن انجام کار از شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند در غیر این صورت پیشنهاد مالی آن‌ها در این مناقصه گشوده نخواهد شد و عیناً به وی مسترد می‌گردد.

۲٫۵٫ مناقصه‌گران می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده و به‌صورت فیزیکی و منطبق بر فرم‌های ارزیابی‌کیفی تحویل کمیسیون معاملات نمایند. به شرکت‌هایی که حداقل امتیاز ارزیابی‌کیفی را کسب نمایند، مراتب اطلاع‌رسانی جهت تحویل اسناد مناقصه و برنامه زمان‌بندی تحویل پاکات مناقصه (الف-ب و ج) از طریق دعوتنامه سیستمی اعلام می‌گردد.

۲٫۶٫ شرکت‌هایی که دو دوره متوالی مجری یک قرارداد جاری مستمر در شرکت پتروشیمی اروند می‌باشند، در دوره سوم امکان حضور در مناقصه با همان موضوع یا موضوع مشابه را ندارند.

۲٫۷٫ کلیه اطلاع‌رسانی مناقصه از طریق سایت مناقصات شرکت پتروشیمی اروند و به‌صورت پیامکی از طریق شماره تلفن درج‌شده در سامانه مناقصات انجام می‌گردد. لذا مناقصه‌گران می‌بایست پوسته پنل کاربری خود را چک نمایند.

۳- پیش‌نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع مناقصه ۲-گواهی تعیین صلاحیت از ادارات مربوطه

۳-حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی:۶۰ امتیاز

۴- زمان و نحوه تحویل پاکات ارزیابی: مناقصه‌گران می‌بایست پاکت ارزیابی خود را حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ به‌صورت حضوری به آدرس استان خوزستان، بندر امام خمینی، منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سایت ۳، شرکت پتروشیمی اروند، کمیسیون معاملات تحویل نمایند.

۵- تعدیل: دارد (مطابق اسناد مناقصه)

۶- برآورد مناقصه: ۸۷۴،۲۸۷،۰۷۸،۳۴۸ ریال (برآورد نهایی در جلسه توجیهی اعلام می‌گردد.)

۷- مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: در جلسه توجیهی اعلام می‌گردد.

۸- مدت اعتبار پیشنهادات: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶ -۰۶۱ و ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.