۴۰۲۲ مناقصه – شركت آب منطقه‌ای آذربايجان شرقي – ساخت، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه تانک ضربه گیر

  مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی یک مرحله‌ای الف) مناقصه‌گزار: شركت آب منطقه‌ای آذربايجان شرقي ب) موضوع مناقصه: شركت آب منطقه‌ای آذربايجان شرقي در نظر دارد مناقصه ساخت، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه تانک ضربه گیر به همراه نصبیات و متعلقات طبق شرایط و مشخصات فنی مندرج در اسناد ارزیابی و اسناد مناقصه و با بهره‌گیری از […]

 

مناقصه‌عمومی با ارزیابی‌کیفی یک مرحله‌ای

الف) مناقصه‌گزار: شركت آب منطقه‌ای آذربايجان شرقي

ب) موضوع مناقصه: شركت آب منطقه‌ای آذربايجان شرقي در نظر دارد مناقصه ساخت، نصب و راه‌اندازی دو دستگاه تانک ضربه گیر به همراه نصبیات و متعلقات طبق شرایط و مشخصات فنی مندرج در اسناد ارزیابی و اسناد مناقصه و با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با شماره مناقصه (شماره سیستمی) ۲۰۰۲۰۰۱۱۸۶۰۰۰۰۸۰ به‌صورت الکترونیکی برگزار نماید.

ج) نوع و مبلغ تضمين شركت در مناقصه:

مبلغ تضمین شرکت در مناقصه ۷٫۵۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد که باید ضمن درج و بارگذاری تصویر آن در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اصل آن نیز به‌صورت فیزیکی در (پاکت الف) و به یکی از شکل‌های ذيل ارائه گردد.

۱- رسيد بانكي واريز نقدی به‌حساب IR170150000005151718252001 نزد بانک سپه به‌نام قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء – سپاه

۲- ضمانتنامه بانكي (هر دو مورد به‌نام متقاضي و به نفع قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء – سپاه باشد.)

(به پيشنهادهاي فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های كمتر از ميزان مقرر، چك شخصي و نظاير آن ترتيب اثر داده نخواهد شد.)

د) محل، زمان و مهلت دريافت اسناد، محل تحويل و گشايش پيشنهادها:

كليه تولیدکنندگان داخلی واجدشرایط و یا یکی از نمایندگان رسمی داخلی آن‌ها که داوطلب شركت در مناقصه می‌باشند باید در سامانه ستاد ایران ثبت‌نام نموده و گواهی امضای الکترونیکی (توکن) دریافت نمایند. ثبت‌نام کنندگان در سامانه مذکور با پرداخت مبلغ ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ريال از طریق سامانه (واريز به‌حساب IR440100004001116204020890 به شناسه ۳۲۵۱۱۶۲۵۴۲۱۹۵۰۰۰۱۰۱۰۲۰۰۰۴۷۰۲۰۰ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به‌نام تمرکز وجوه درآمد شرکت‌های دولتی آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی) پس از درج آگهی نوبت دوم به سامانه ستاد ایران مراجعه و نسبت به دریافت اسناد مناقصه اقدام نمایند (زمان انتشار در سایت از مورخ ۱۲/۱۲/۱۴۰۲ می‌باشد و مهلت دریافت اسناد مناقصه در سامانه ستاد ایران درج‌شده است).

هزینه درج آگهی بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی است:

۱- علاقه‌مندان به شرکت در مناقصه می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر ایران مراجعه نمایند. (لیست دفاتر منتخب در سامانه ستاد ایران درج‌شده است). شماره تماس مرکز راهبری و پشتیبانی سامانه: ۴۱۹۳۴ – ۰۲۱ می‌باشد.

۲- برگزاری مناقصه و کلیه مراحل فرآیند آن شامل خرید و دریافت اسناد مناقصه، ثبت کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته‌شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) و… از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌باشد.

۳- شرکت‌کنندگان در مناقصه ضمن تکمیل و بارگذاری کلیه مدارک مربوط به پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) پاکت ب (اسناد خواسته‌شده در شرایط مناقصه) پاکت ج (قیمت پیشنهادی) در سامانه ستاد ایران باید اصل پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) و ب را پس از مهر و امضا به‌صورت سربسته و لاک و مهرشده و به‌صورت فیزیکی تا مهلت مقررشده در سامانه به نشانی: تبريز، شهرک پرواز، خیابان شهید بابائی دوم، روبروی زمین ورزشی، ساختمان پایاب، دفتر فنی و مهندسی موسسه تحویل نمایند.

۴- کلیه اسناد و مدارک شرکت‌کنندگان در مناقصه در زمان تعیین‌شده در سامانه در اتاق كميسيون مناقصه به نشانی: تبریز، بلوار ۲۹ بهمن، شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی، ساختمان شماره ۳، گشايش و رسيدگي خواهد شد.

تلفن ۳۳۳۸۲۴۳۷-۰۴۱ و ۳۳۳۸۲۴۴۰-۰۴۱

متن آگهي در سایت‌های: www.azarwater.ir و http://iets.mporg.ir و www.setadiran.ir درج‌شده است.