۴۰۳۴ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان – آبرسانی به روستای گلابر شهرستان ایجرود

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه‌ها برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به شرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه‌وبودجه واگذار نماید. ۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: اتوبان ۲۲ بهمن، بلوار شهید آوینی، جنب پل […]

آگهي مناقصات عمومی یک مرحله‌ای

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه‌ها برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه‌عمومی یک مرحله‌ای به شرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه‌وبودجه واگذار نماید.

۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار: شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: اتوبان ۲۲ بهمن، بلوار شهید آوینی، جنب پل زیرگذر قائم، کد پستی: ۴۵۱۴۸۶۸۹۰۶

۲-عنوان و مشخصات كلي مناقصه:

شماره مناقصه موضوع برآورد اولیه (ریال) مبلغ پیش‌پرداخت مدت پیمان محل تأمین اعتبار رشته و

پایه موردنیاز

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)
۱۱۴-۱۴۰۲

نوبت سوم

آبرسانی به روستای گلابر شهرستان ایجرود

شماره فراخوان

۲۰۰۲۰۱۲۳۰۰۰۰۱۱۵

۱۹٫۳۷۴٫۷۲۹٫۱۴۶ ۲۵% پنج

ماه

منابع عمرانی به‌صورت نقد و اسناد خزانه سه‌ساله طبق شرح در اسناد مناقصه پیمانکاران حقیقی پایه ۳ و حقوقی پایه ۵ در رشته آب ۹۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰

۳-تاریخ و آدرس دریافت اسناد مناقصه: اسناد مناقصه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۲۲/۱۲/۱۴۰۲ لغایت تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۲۸/۱۲/۱۴۰۲ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir جهت دریافت موجود است و معامله از ثبت و کل فرآیند دریافت اسناد تا ارسال پاکات توسط مناقصه‌گران، از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی انجام خواهد شد.

*نکته مهم*: مناقصه‌گران جهت شرکت در مناقصه حتماً می‌بایست در بازه زمانی فوق نسبت به دریافت اسناد فقط از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه فوق برای ایشان وجود نخواهد داشت.

۴- نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می‌بایست به یکی از صور درج‌شده در آیین‌نامه تضمین برای معاملات دولتی ارائه گردد که جزئیات به‌صورت مشروح در اسناد مناقصه توضیح داده‌شده است.

۵-مدت اعتبار پیشنهادها: مدت اعتبار پیشنهادها ۳ ماه از تاریخ آخرین‌مهلت تسلیم پیشنهادها بوده و قابل تمدید تا ۳ ماه دیگر می‌باشد.

 ۶-سایت‌های ثبت آگهی: http://iets.mporg.ir, http://tender.nww.ir

۷-مهلت تحویل پاکات مناقصه: پاکات مناقصه باید حداکثر تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح مورخ ۱۱/۰۱/۱۴۰۳ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ارائه گردد و به پاکاتی که خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: مناقصه‌گران می‌بایست اصل تضمین شرکت در مناقصه را علاوه بر ثبت در سامانه ستاد، در یک پاکت دربسته تا یک ساعت قبل از گشایش پاکات به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان تحویل نمایند.

۸- مکان تحویل اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به آدرس www.setadiran.ir

۹-زمان گشایش پاکات: پاکات مناقصه مذکور در ساعت ۱۲:۰۰ ظهر مورخ ۱۱/۰۱/۱۴۰۳ در دفتر حقوقی و قراردادهای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گشایش خواهد شد.

۱۰ – شرکت در مناقصه و ارائه پیشنهاد به‌منزله قبول اختیارات و تکالیف دستگاه مناقصه‌گزار موضوع ماده ۱۰ آیین‌نامه معاملات دولتی می‌باشد. شرکت آبفا در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.

۱۱ – علاوه بر صلاحیت پیمانکاری، داشتن صلاحیت ایمنی برای شرکت در مناقصه الزامی می‌باشد.

۱۲- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۳- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر در فراخوان واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۴- هزینه درج آگهی در روزنامه به عهده برنده‌های مناقصات می‌باشد.

 

دفتر روابط‌عمومی شركت آب و فاضلاب استان زنجان