سخنگوی شهرداری تهران، گفت: با توجه به گارانتی پنج ساله تاکسیهای برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت. به گزارش بازار، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران، درباره جایگزینی تاکسیهای فرسوده، گفت: با توجه به اینکه شهر تهران همواره با چالش آلودگی هوا دستوپنجه نرم میکند، شهرداری در تلاش است تا […]
سخنگوی شهرداری تهران، گفت: با توجه به گارانتی پنج ساله تاکسیهای برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت. به گزارش بازار، عبدالمطهر محمدخانی؛ سخنگوی شهرداری تهران، درباره جایگزینی تاکسیهای فرسوده، گفت: با توجه به اینکه شهر تهران همواره با چالش آلودگی هوا دستوپنجه نرم میکند، شهرداری در تلاش است تا با جایگزین کردن تاکسیهای فرسوده با نوع برقی آنها بتواند این وضعیت را تا حدودی کنترل کند. وی با اشاره به اینکه بناست تا از چین تعدادی خودرو برقی وارد شود، افزود: واردات تنها راهحل شهرداری تهران برای نوسازی ناوگان حملونقل فرسوده پایتخت نیست، بلکه به جهت استفاده از ظرفیت خودروسازان داخلی توافقنامهای با کمک وزارت صمت منعقد شده است. محمدخانی؛ با بیان اینکه در کنار استفاده از ظرفیت واردات از تولید داخل بهره خواهیم برد، اظهار کرد: تاکنون با چند شرکت داخلی برای تأمین خودرو قرارداد بسته شده است. با همکاری سازمان تاکسیرانی ارتباط بین شرکت خودروساز داخلی و وزارت صمت برقرار شده و در همین راستا خودروهای برقی جایگزین خودروهای قبلی شدند. رئیس مرکز ارتباطات و امور بینالملل شهرداری تهران، ضمن اشاره به این موضوع که قیمت خودروی برقی بیشتر از خودروهای پیشنهادی قبل است، اظهار کرد: با تحقق بودجهای که دولت برای بهبود و راهاندازی خودروی برقی قرار داده است، قیمت تمامشده خودروی برقی معادل قیمت خودرویی میشود که در گذشته برای نوسازی مورد نظر بود. وی گفت: تصمیم بر این است تا با همکاری سازمان تاکسیرانی و هماهنگی شرکتهای خودروساز، با هدف تسهیلگری و حمایت از رانندگان قراردادی میان تاکسیرانان و شرکتهای خودروساز شکل بگیرد. محمدخانی؛ در ادامه با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد خودروهای تاکسی فرسوده هستند، خاطرنشان کرد: خودروهای فرسوده مقدار قابلتوجهی از آلودگی هوا را برعهده دارند، بنابراین در مورد نوسازی ناوگان ظرفیت و امکان جایگزینی ۴۰هزار خودروی برقی با فرسوده دیزلی را ایجاد کردیم. البته همچنان سعی میکنیم توان خود را در این زمینه افزایش دهیم. سخنگوی شهرداری تهران، با اشاره به همکاری سازمان تاکسیرانی با شرکت مپنا، تأکید کرد: با همکاری شرکت تا سه ماه آینده مپنا قرار است خودروی برقی سواری دیگری در ابعاد سمند و به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان نیز تأمین کند. همچنین با داخلیسازی سایر قطعات که با خودروی بنزینی مشترک است میتوانیم تولید داخلی را افزایش دهیم. وی درخصوص مزایای داخلیسازی قطعات، اذعان کرد: در صورت داخلیسازی این خودرو در کنار معافیت از ارزشافزوده میتوان با تعرفه صفر گمرک آنها را به فروش رساند که در نتیجه قیمت خودرو کاهش خواهد یافت. محمدخانی؛ در پایان تصریح کرد: این خودروها تا پنج سال گارانتی داشته و نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت. همچنین برای تسهیلات بیشتر یک تعمیرگاه خاص خودروهای برقی راهاندازی شده است.
وسایل نقلیه الکتریکی در چین، با یخچالهای داخلی و حتی سیستمهای کارائوکه داخل خودرو تصویب شدهاند. در عوض، خودروسازان بهطور فزایندهای به افزودنیهای جدید از تختخواب و امکانات دیگر روی میآورند تا فروش ضعیف را افزایش دهند. به گزارش مناقصهمزایده، تولیدکنندگان برتر خودروهای برقی با کاهش تقاضا در داخل کشور مواجه هستند زیرا مصرفکنندگان هزینههای […]
به تازگی لایهای حاوی الماس مصنوعی ساخته شده که میتواند دمای قطعات الکترونیکی را کاهش داده و همچنین شارژ باتریهای خودروهای الکتریکی را نیز تسریع کند. به گزارش مناقصهمزایده، الماس به دلیل هدایت حرارتی فوقالعاده بالا شناخته شده است. این ماده برای خنک کردن قطعات الکترونیکی با چگالی توان بالا، مانند پردازندهها، لیزرهای نیمههادی یا […]
گروه خودرو- مدیرعامل شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، گفت: تعرفه شارژ خودروهای برقی همانند تعرفه مشترکان تجاری و با نرخ کیلوواتی ۵۴۷ تومان محاسبه میشود. به گزارش مناقصهمزایده، مصطفی رجبیمشهدی؛ مدیر عامل توانیر، افزود: در این خصوص هشت نقطه در تهران و سایر مناطق کشور در نظر گرفته شده که در جانمایی […]
گروه خودرو- دومین همایش انجمن صنفی شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو، تحت عنوان همایش خدمات پس از فروش خودروهای برقی برگزار شد. به گزارش مناقصهمزایده، در این همایش بهزاد پناهی؛ دبیر همایش خدمات پس از فروش خودروهای برقی نیز، با تأکید بر اینکه این همایش شروع یک تجربه جدید در حوزه خودروهای برقی خواهد […]
دیدگاه بسته شده است.