۴۰۶۴ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – ساخت UPS

آگهی فراخوان شناسایی ۰۰۲/۱۴۰۳/۱۰  شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های سازنده داخلی و توانمند برای ساخت UPS های این مجتمع را مطابق با مشخصات مندرج (فایل پیوست) اقدام نماید. ۱- زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی فراخوان شناسایی: ۱٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد فراخوان می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند […]

آگهی فراخوان شناسایی ۰۰۲/۱۴۰۳/۱۰

 شرکت پتروشیمی اروند (سهامی عام) در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت‌های سازنده داخلی و توانمند برای ساخت UPS های این مجتمع را مطابق با مشخصات مندرج (فایل پیوست) اقدام نماید.

۱- زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی فراخوان شناسایی:

۱٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد فراخوان می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت‌نام و تکمیل و تائید ثبت‌نام فراخوان اقدام نمایند. (حتی‌المقدور از نرم‌افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد.)

۱٫۲٫ کلیه اطلاع‌رسانی‌ها، بارگزاری اسناد، در خصوص فراخوان فوق‌الذکر از طریق پنل کاربری ثبت‌نام شده صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج‌شده توسط متقاضی نسبت به بررسی روزانه، پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی در خصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای متقاضی جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی ندارد.

۱٫۳- مدارک موردنیاز جهت بارگزاری در سامانه کمیسیون معاملات به شرح ذیل می‌باشد:

الف- اساسنامه، آگهی تاسیس، پروانه فعالیت

ب- معرفی کارخانه یا کارگاه

پ- سوابق اجرایی کار مشابه یا مرتبط با ذکر مبالغ قرارداد

ت- رزومه علمی و فنی پرسنل

ث- سوابق گواهی حسن انجام کار مشابه یا مرتبط با کار

ج- معرفی نفرات فنی به همراه لیست تایید شده اداره بیمه

چ-ارائه لیست دستگاه و ماشین‌آلات

خ-ارائه گواهینامه‌های ایزو با کد رهگیری

۱) متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات فنی بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۶۰۰ -۰۶۱ و جهت اطلاعات حقوقی با تلفن: ۵۲۱۲۶۴۸۷ -۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

۲-زمان و نحوه بارگزاری مدارک فراخوان شناسایی: متقاضیان می‌بایست مدارک خواسته‌شده را حداکثر تا ساعت ۱۴:۰۰ مورخ

۲۵/۰۲/۱۴۰۳ با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه کمیسیون معاملات و زمان مذکور و به‌صورت فایل PDF بارگزاری نمایند.

چنانچه متقاضی مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هر دلیل به محل دیگری به‌غیراز نشانی مندرج دربند ۱، بارگزاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه این شرکت نخواهد بود.

متقاضیان شرکت در فراخوان شناسایی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۶-۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.

این آگهی صرفاً جهت شناسایی شرکت‌های توانمند می‌باشد.