۴۰۶۴ مناقصه – شرکت پتروشیمی اروند – احداث تصفیه‌خانه پساب

آگهی فراخوان شناسایی شماره ۰۰۳/۱۴۰۳/۱۰ شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی شرکت‌های واجدشرایط، به‌منظور انتخاب مشاور در خصوص مطالعات فنی و اقتصادی احداث تصفیه‌خانه پساب صنعتی شامل بررسی راهکارها و سناریوهای مختلف جهت تعیین تکنولوژی بهینه و انتخاب بهترین شیوه تصفیه و بازچرخانی آب تصفیه‌شده متناسب با شرایط مجتمع و […]

آگهی فراخوان شناسایی شماره ۰۰۳/۱۴۰۳/۱۰

شرکت پتروشیمی اروند در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی شرکت‌های واجدشرایط، به‌منظور انتخاب مشاور در خصوص مطالعات فنی و اقتصادی احداث تصفیه‌خانه پساب صنعتی شامل بررسی راهکارها و سناریوهای مختلف جهت تعیین تکنولوژی بهینه و انتخاب بهترین شیوه تصفیه و بازچرخانی آب تصفیه‌شده متناسب با شرایط مجتمع و طراحی مفهومی و تهیه اسناد و برآورد (مهندسی، خرید و اجرا) پتروشیمی اروند از طریق این آگهی اقدام نمایند.

۱-زمان و نحوه توزیع اسناد ارزیابی فراخوان شناسایی:

۱٫۱٫ متقاضیان جهت دریافت اسناد فراخوان می‌بایست به سایت پتروشیمی اروند به نشانی الکترونیکی www.arvandpvc.ir بخش کمیسیون معاملات یا به نشانی مستقیم Tender.arvandpvc.ir:5661 مراجعه و پس از ثبت نام و تکمیل و تائید ثبت‌نام خود نسبت به دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی فراخوان اقدام نمایند. (حتی‌المقدور از نرم‌افزار مرورگر موزیلا فایرفاکس استفاده گردد.)

۱٫۲٫ کلیه اطلاع‌رسانی‌ها، بارگزاری اسناد، ارسال دعوت‌نامه‌ها و غیره در خصوص فراخوان فوق‌الذکر از طریق پنل کاربری ثبت‌نام شده صورت می‌پذیرد و متقاضیان می‌بایست با مراجعه و کنترل روزانه پنل مربوط به خود در سامانه کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند و همچنین شماره موبایل درج‌شده توسط متقاضی نسبت به بررسی روزانه، پیامک‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها را دریافت و اقدام نمایند. کارفرما هیچ تعهدی در خصوص عدم مراجعه و یا هر ادعای متقاضی جهت مراجعه به پنل کاربری و یا عدم دریافت پیامک‌های اطلاع‌رسانی ارزیابی ندارد.

۱٫۳٫ مدت‌زمان مراجعه به سایت الکترونیکی جهت دریافت اسناد ارزیابی‌کیفی از ساعت ۰۸:۰۰ مورخ ۲۰/۰۲/۱۴۰۳ لغایت ۲۷/۰۲/۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ اعلام می‌گردد.

۱٫۴٫ متقاضیان در صورت اختلال در اینترنت سراسری کشور و عدم دسترسی و دریافت فرم‌های ارزیابی از طریق سامانه مندرج در بند ۱٫۱، می‌توانند پس از تماس با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۷-۰۶۱، در صورت عدم مانع و رادع قانونی، نماینده خود را به‌صورت حضوری از ساعت ۰۸:۳۰ تا پایان وقت اداری مندرج در بند ۱٫۳ به کمیسیون معاملات پتروشیمی اروند معرفی و اسناد ارزیابی را دریافت نمایند.

۲- پیش نیاز ارزیابی‌کیفی متقاضیان:

۲٫۱: ۱- اساسنامه شرکت مرتبط با موضوع فراخوان شناسایی، ۲- ارائه حداقل یک قرارداد مشابه در زمینه مطالعه و طراحی احداث تصفیه خانه پساب صنعتی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی (قرارداد مشاوره مهندسی یا EPC)،۳-ارائه گواهی حسن انجام کار از پتروشیمی اروند در صورت وجود سابقه کار با این شرکت، (توجه: لازم به ذکر است الزامات عنوان‌شده، پیش‌شرط بررسی اسناد ارزیابی‌کیفی متقاضیان می‌باشد و عدم ارائه هر کدام از موارد ذکرشده منجر به عدم بررسی اسناد می‌شود).

۲٫۲٫ حداقل امتیاز قابل‌قبول در ارزیابی‌کیفی: امتیاز ۶۰ می‌باشد.

۲٫۳٫ متقاضیان می‌بایست اسناد ارزیابی‌کیفی خود را مطابق برنامه زمان‌بندی تعیین‌شده (بند شماره ۳) به‌صورت فایل PDF و منطبق بر فرم‌های ارزیابی‌کیفی بر روی سامانه مناقصات بارگزاری و ارسال نمایند (تحویل فیزیکی اسناد نداریم).

۳- زمان و نحوه بارگزاری مدارک ارزیابی‌کیفی فراخوان شناسایی:

۳٫۱- متقاضیان می‌بایست مدارک ارزیابی‌کیفی خود را حداکثر تا ساعت ۱۵:۰۰ مورخ ۰۲/۰۳/۱۴۰۳ با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه کمیسیون معاملات و زمان مذکور و به‌صورت فایل PDF بارگزاری نمایند.

۳٫۲٫ چنانچه متقاضی مدارک پیشنهادی خود را عمداً یا سهواً و به هردلیل به محل دیگری به‌غیراز نشانی مندرج دربند ۶، بارگزاری نماید، مدارک پیشنهادی وی تحویل نشده تلقی خواهد شد و هیچ‌گونه مسئولیتی در این خصوص متوجه این شرکت نخواهد بود.

۳٫۳٫ متقاضیان شرکت در فراخوان شناسایی در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می‌توانند با شماره تلفن: ۵۲۱۲۶۴۷۷ -۰۶۱ تماس و همچنین آگهی فوق را از طریق نشانی اینترنتی www.arvandpvc.ir ملاحظه نمایند.