وزیرنفت اعلام کرد: تکمیل واحدهای نیمه‌کاره مهم‌ترین اولویت صنعت پتروشیمی

  بیژن زنگنه، حجم صادرات نفت و میعانات گازی را هم اکنون بیش از دو میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس مهم‌ترین اولویت بخش بالادستی صنعت نفت در سال ٩٥ است. به گزارش شانا، وزیر نفت در حاشیه دیدار با مدیران و کارکنان صنعت نفت […]

 

بیژن زنگنه، حجم صادرات نفت و میعانات گازی را هم اکنون بیش از دو میلیون بشکه در روز عنوان کرد و گفت: تکمیل فازهای پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس مهم‌ترین اولویت بخش بالادستی صنعت نفت در سال ٩٥ است.

به گزارش شانا، وزیر نفت در حاشیه دیدار با مدیران و کارکنان صنعت نفت درباره حجم صادرات نفت ایران اظهار کرد: صادرات نفت و میعانات گازی ایران هم اکنون بیش از دو میلیون بشکه در روز است.

وی درباره مهم‌ترین اولویت‌های سال ٩٥ وزارت نفت هم با تقسیم آن به دو بخش بالادستی و پایین دستی، اظهار کرد: تکمیل فازهای نیمه تمام پارس جنوبی و پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس و امضای قراردادهای جدید نفتی مهم‌ترین اولویت‌های بخش بالادستی نفت در سال ٩٥ است.

 

زنگنه مهم‌ترین اولویت بخش پتروشیمی را تکمیل و به پایان رساندن واحدهای نیمه کاره پتروشیمی عنوان کرد و گفت: همچنین افزایش خوراک پتروشیمی برای واحدهای موجود از دیگر اولویت‌های این بخش است.