اتصال شهرک صنعتی کوثر استان البرز به شبکه گاز سراسری

اتصال شهرک صنعتی کوثر استان البرز به شبکه گاز سراسری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از اتصال شهرک صنعتی کوثر به شبکه گاز سراسری خبر داد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، جهانگیر شاهمرادی گفت: شهرک صنعتی کوثر سومین شهرک صنعتی دولتی در استان البرز است که به شبکه […]

اتصال شهرک صنعتی کوثر استان البرز به شبکه گاز سراسری

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز از اتصال شهرک صنعتی کوثر به شبکه گاز سراسری خبر داد.

به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، جهانگیر شاهمرادی گفت: شهرک صنعتی کوثر سومین شهرک صنعتی دولتی در استان البرز است که به شبکه گاز متصل می‌شود.

وی با بیان این‌که پیش از این، شبکه داخلی گاز این شهرک به طول بیش از ۵ کیلومتر اجرا شده بود، بیان کرد: شرکت گاز البرز نیز با اجرای خط تغذیه به طول تقریبی دو کیلومتر و احداث ایستگاه CGS زمینه بهره‌مندی واحدهای صنعتی مستقر در این شهرک صنعتی از گاز را فراهم کرد.

شاهمرادی تأکید کرد: با اجرای طرح گازرسانی به شهرک صنعتی کوثر ظرفیت تأمین افزون بر ۱۰هزار متر مکعب گاز در ساعت برای صنایع مستقر در این شهرک صنعتی فراهم شده است.

جهانگیرشاهمرادی با اشاره به این‌که شهرک صنعتی کوثر با طرح توسعه آن به مساحت ۲۵۶هکتار رسیده است، تصریح کرد: تا کنون۸۶ قرارداد واگذاری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است.

وی افزود: این شهرک صنعتی که دارای امکانات زیربنایی و زیرساختی نظیر آب، گاز و برق و مخابرات است و ظرفیت استقراربالغ بر ۳۰۰ واحد صنعتی با پیش‌بینی اشتغال‌زایی۶۶۰۰ نفر را دارد.