۲۲۵۳ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان- رفع حوادث شبکه توزیع و خط انتقال

آگهي تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای             نوبت اول شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه با اطلاعات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید. ۱-نام دستگاه مناقصه گزار:  شركت آب و فاضلاب استان زنجان ۲-عنوان و مشخصات كلي پروژه: شماره مناقصه نام و […]

آگهي تجدید مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

            نوبت اول

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه با اطلاعات ذیل را از طریق مناقصه عمومی به یکی از شرکتهای واجد شرایط واگذار نماید.

۱-نام دستگاه مناقصه گزار:  شركت آب و فاضلاب استان زنجان

۲-عنوان و مشخصات كلي پروژه:

شماره مناقصه

نام و محل پروژه

برآورد اولیه

(ریال)

تضمین‌ شرکت در فرآیند ارجاع کار (ریال)

۲۱-۹۶

بهره برداری، نگهداری، رفع حوادث و اتفاقات شبکه توزیع و خط انتقال و انشعابات شهرستان ابهر شامل شهرهای (ابهر،هیدج و صائین قلعه)

۲٫۰۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰

۳-پايه و رشته مورد نياز: شرکتهایی که اساسنامه آنها مرتبط با موضوع بوده و دارای صلاحیت بهره برداری از شرکت مهندسی آبفای کشور به استناد نامه شماره ۷۱۵/۳۰۰/۹۶ مورخه ۲۱/۱/۹۶ می‌باشند(شرکتهایی که اسامی آنها در سایت water.nww.ir ثبت گردیده و دارای رتبه بوده و یا صلاحیت آنان در دست بررسی می‌باشد)

۴-تاریخ وآدرس دریافت اسناد: اسناد مناقصه از تاریخ ۱۲/۰۷/۹۶ لغایت ۱۷/۰۷/۹۶ در سایت‌هایhttp://iets.mporg.ir http://znabfa.ir ,   بصورت رایگان جهت دریافت موجود است و مناقصه‌گر می‌بایست نسبت به دانلود اقدام نماید. (به منظور رفاه حال مناقصه‌گران، اسناد تا آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات از سایتهای http://znabfa.ir وhttp://iets.mporg.ir  قابل دریافت می‌باشد).

۵-نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می‌بایست به یکی از صور مندرج در اسناد مناقصه ارائه گردد.

۶-سایتهای ثبت آگهی: http://iets.mporg.ir  http://znabfa.ir   و  http://www.nww.ir

۷-مهلت تحویل اسناد به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب : مهلت تحویل اسناد مناقصه حداکثر تا ساعت۱۶ مورخه ۲۹/۰۷/۹۶  می‌باشد.

۸-نشانی دستگاه مناقصه‌گزار(محل تحویل اسناد) : زنجان، کمربندی شمالی، اول زیباشهر(دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان) کدپستی۷۸۷۵۷-۴۵۱۴۹

۹-محل تأمین اعتبار منابع داخلی می‌باشد.

۱۰-سایر اطلاعات و جزئیات در اسناد مناقصه مندرج است .

۱۱-زمان و مکان گشایش پیشنهادات : پاکتهای مناقصه‌گران در ساعت ۱۲ مورخه ۳۰/۰۷/۹۶ در محل اتاق کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بازگشایی خواهد شد.

۱۲- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر در فراخوان واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۳-هزینه  کلیه آگهی‌ها به میزان مندرج در اسناد مناقصه به عهده برنده مناقصه خواهد بود. 

روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان زنجان