۲۲۸۴ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب روستائی استان همدان – حفر چاه مکانیکی

آگهی  مناقصه عمومی شماره مناقصه: ۹۶۳۰۰۹ مرحله اول – نوبت اول   شرکت آب و فاضلاب روستائی استان همدان در نظر دارد از محل اعتبارات عمرانی خود پروژه ذیل را طبق نقشه و مشخصات فنی موجود بر اساس فهرست بهای سال ۹۶ از طریق برگزاری مناقصه عمومی بصورت یک مرحله‌ای به پيمانكاران واجد شرايط و داراي […]

آگهی  مناقصه عمومی

شماره مناقصه: ۹۶۳۰۰۹

مرحله اول – نوبت اول  

شرکت آب و فاضلاب روستائی استان همدان در نظر دارد از محل اعتبارات عمرانی خود پروژه ذیل را طبق نقشه و مشخصات فنی موجود بر اساس فهرست بهای سال ۹۶ از طریق برگزاری مناقصه عمومی بصورت یک مرحله‌ای به پيمانكاران واجد شرايط و داراي تجربه و سوابق كافي و مفيد در امور مربوطه كه تمايل به همكاري دارند واگذار نماید.

* نوع، کیفیت و کمیت کالا و خدمات در اسناد مناقصه ذکر گردیده است.

انجام پروژه همسان اجرایی به مبلغ ۳۰% مبلغ برآورد مناقصه و ارائه اسناد آن به همراه رضایت‌نامه از کارفرما ضروريست.

– ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصه حداقل باید به مدت سه ماه از تاریخ بازگشایی اسناد مناقصه معتبر بوده و برای سه ماه دیگر قابل تمدید باشد.

– تضمین شرکت در مناقصه (فرآیند ارجاع کار): طبق آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت ۵۰۶۵۹/ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیئت وزیران

–  کلیه واجدین شرایط می‌توانند از مورخ اولین نشر آگهی تا  مورخ ۲۴/۰۸/۱۳۹۶جهت دریافت اسناد مناقصه به اداره حقوقی و قراردادهاي شرکت واقع در همدان، بلوارآیت اله کاشانی، بلوک یک، طبقه اول (شماره تلفن ۳۲۵۱۶۹۰۰-۰۸۱ ، داخلی ۳۸۳-۳۸۵) و همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت‌های ذیل مراجعه نمایند .

 ۱٫ پايگاه اطلاع رساني مناقصات كشور                  :www.iets.mporg.ir

۲٫ شرکت آب و  فاضلاب روستائی استان همدان   :  www.abfarhamedan.ir

– شایان ذکر است تهیه اسناد جز از محل فوق‌الذکر مورد تائید کمیسیون معاملات نمی‌باشد .

* مهلت تحویل پاکات پیشنهـاد و مدارک به دبـیرخانه شرکت به آدرس فوق تا ساعت ۱۲ روز پنج‌شنبه مورخ۰۹/۰۹/۱۳۹۶ بوده و به پيشنهادات واصله پس از ساعت و تاريخ فوق ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً بازگشائی پاکات پیشنهادی در روز شنبه مورخ ۱۱/۰۹/۱۳۹۶ راس ساعت ۸:۳۰ صبح در محل کمیسیون معاملات این شرکت طبق آدرس مزبور انجام می‌شود.

الزاميست پيمانكار بر اساس صلاحيت و ظرفيت كاري مورد تائيد از مراجع ذيصلاح قيمت پيشنهادي خود را تسليم كه درصورت تخلف، ضمانت‌نامه شركت در مناقصه وي ضبط مي‌گردد.

به پیشنهادات فاقد امضا و مهر، سپرده، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک و نظایر آن و همچنین پیشنهادات مشروط، مخدوش و پیشنهاداتی که خارج از موعد مقرر واصل شود مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد .

تبیعت از دستور العمل ایمنی و داشتن گواهی ایمنی الزامی است.

ورود پیشنهاد دهندگان با معرفی‌نامه به کمیسیون مجاز می‌باشد.

پروژه

روستا/مجتمع

شهرستان

مدت اجرا   (ماه)

مبلغ اوليه    (ریال)

شاخص تعديل

مبلغ ضمانتنامه (ریال)

حداقل رتبه

تهيه مصالح

حفرچاه مکانیکی ضربه‌ای

قاسم آباد/سنگستان

همدان

۶

۳٫۶۷۱٫۶۴۱٫۲۷۲

ندارد

۱۸۳۶۰۰۰۰۰

۵ کاوشهای زمینی

پیمانکار

ساخت مخزن ۵۰۰ متر مکعبی با فنس‌کشی اطراف آن

وفرجین

همدان

۱۲

۵٫۲۷۸٫۸۵۴٫۰۴۵

ندارد

۲۶۳۹۵۰۰۰۰

۵ آب

پیمانکار

 

بدون آب ، کتاب زندگی را باید بست

 

روابط عمومي شركت آب و فاضلاب روستائی استان همدان