شعبه ارگ تجریش بانک‌ملت افتتاح شد

شعبه ارگ تجریش بانک‌ملت افتتاح شد شعبه جدید بانک‌ملت در تهران و در مجتمع ارگ تجاری واقع در میدان تجریش با حضور حسن روستا، رییس هیأت‌مدیره افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملت، روستا، رییس هیأت‌مدیره این بانک در آیین افتتاح شعبه ارگ تجریش گفت: بانک‌ملت در مجتمع‌های بزرگ تجاری حضور فعال […]

شعبه ارگ تجریش بانک‌ملت افتتاح شد

شعبه جدید بانک‌ملت در تهران و در مجتمع ارگ تجاری واقع در میدان تجریش با حضور حسن روستا، رییس هیأت‌مدیره افتتاح شد. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی بانک‌ملت، روستا، رییس هیأت‌مدیره این بانک در آیین افتتاح شعبه ارگ تجریش گفت: بانک‌ملت در مجتمع‌های بزرگ تجاری حضور فعال دارد و انتخاب این مجتمع تجاری هم به درستی صورت گرفته است.

عملکرد موفق پست بانک در حوزه‌ اشتغالزایی

محمدجوادکولیوند و عزیزاکبریان، نمایندگان شهرستان البرز در مجلس شورای اسلامی در نشست با مسؤولان پست‌بانک استان اظهار داشتند: این بانک سال گذشته در حوزه‌ اشتغالزایی و حمایت از فعالان فناوری اطلاعات عملکرد موفقی داشته است. به گزارش مناقصه‌مزایده به نقل از روابط‌عمومی پست بانک، کولیوند و اکبریان در ادامه ضمن تقدیر از خدمات این بانک در مناطق محروم، عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی، ایجاد اشتغال و حمایت از فعالان حوزه فناوری اطلاعات را مطلوب دانسته و حمایت مجلس از استمرار و تقویت خدمات پست‌بانک ایران را یک ضرورت دانستند.