۲۴۴۸ فراخوان – سازمان بنادر و دریانوردی – امور مربوط به سیستم دوربین های مداربسته

«آگهی فراخوان شناسایی تولیدکنندگان داخلی » -سازمان بنادر و دريانوردي در نظر دارد جهت انجام امور مربوط به سیستم دوربین‌های مدار بسته(CCTV) و اقلام وابسته مانند DVR ، NVR و … جهت بهره­ برداري در بنادر جنوبي و شمالي كشور اقدام به شناسایی تولیدکنندگان داخلی نمايد. -محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد تولیدکنندگان: از تاریخ […]

«آگهی فراخوان شناسایی تولیدکنندگان داخلی »

-سازمان بنادر و دريانوردي در نظر دارد جهت انجام امور مربوط به سیستم دوربین‌های مدار بسته(CCTV) و اقلام وابسته مانند DVR ، NVR و … جهت بهره­ برداري در بنادر جنوبي و شمالي كشور اقدام به شناسایی تولیدکنندگان داخلی نمايد.

-محل، مهلت و نحوه دریافت اسناد تولیدکنندگان: از تاریخ درج آگهی تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ۲۰/۰۴/۱۳۹۷ تولیدکنندگان صرفاً با مراجعه به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور به آدرس (iets.mporg.ir) می‌توانند اسناد شناسایی تولیدکنندگان داخلی را  دریافت نمایند.

-محل و مهلت تسلیم پاکت اسناد تولیدکنندگان: تولیدکنندگان باید پاکت اسناد را تا ساعت ۱۶:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۰۳/۰۵/۱۳۹۷ به دبیرخانه مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی به آدرس:

-تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک خیابان دیدار جنوبی پلاک ۱  تسلیم و رسید دریافت نمایند.

-ضمناً سازمان بنادر و دریانوردی، تولیدکنندگانی که اسناد را از طریق پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور با شناسه کاربری همنام شرکت دریافت و اسامی آنان در فهرست دریافت کنندگان درج شده باشد، مجاز به تحویل اسناد می نماید.

-آدرس دستگاه مناقصه‌گزار: تهران- میدان ونک- بزرگراه شهید حقانی بعد از چهارراه جهان کودک خیابان دیدار جنوبی پلاک ۱

تلفن:۸۴۹۳۲۳۵۱ فاکس: ۸۸۶۵۱۱۹۱          پست الکترونیک:technical@pmo.ir

توضیحات:

-بدیهی است کلیه تولیدکنندگان می‌بایست تا آخرین موعد تحویل اسناد نسبت به پایش و رصد پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات کشور جهت دریافت آخرین اصلاحات و الحاقات اهتمام نمایند.