۲۴۷۷ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان- عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای مجتمع آلاچمن

                                                                                 آگهی مناقصه عمـومی دو مرحله‌ای(۷/۹۷) نوبت اول شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در نظر داردعملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای مجتمع آلاچمن را از طریق مناقصه […]

                                                                                 آگهی مناقصه عمـومی دو مرحله‌ای(۷/۹۷)

نوبت اول

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در نظر داردعملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستاهای مجتمع آلاچمن را از طریق مناقصه به پیمانکار حقوقی صلاحیتدار واگذار نماید. لذا ازواجدین شرایط دعوت می‌گردد جهت تهیه اسناد و شرکت در  مناقصه، از تاریخ درج آگهی نوبت دوم لغایت تا ساعت ۱۴مورخ ۱۷/۰۵/۹۷ به سامانه تدارکارت الکترونیکی دولت (ستاد)به آدرس  www.setadiran.irمراجعه نمایند.

شهرستان

مبلغ برآورد

مبلغ تضمین(بریال)

رشته صلاحیت

اعتبارات

زنجان-ایجرود-خدابنده

۲۳٫۷۷۱٫۲۱۳٫۶۹۶

۱٫۱۸۹٫۰۰۰٫۰۰۰

آب(کلیه رتبه ها)

منابع عمرانی-اسنادخزانه-اوراق مشارکت

۱-مهلت قبول اسناد و پیشنهادها:

شرکت کننده‌گان می‌بایست اسناد ارزیابی پیشنهادهای خود را پس از تکمیل ظرف ۱۰ روز از آخرین مهلت دریافت اسناد تا ساعت۱۴روز شنبه مورخ ۲۷/۰۵/۹۷ در سامانه ستاد ثبت و اسناد ارزیابی و پاکت الف (اصل تضمین شرکت در مناقصه)پاکت ج (اصل برگ پیشنهادقیمت) را علاوه بر ثبت در سامانه، تا یک ساعت قبل از بازگشایی اسناد، به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت تحویل، و رسید دریافت نمایند.

۲-زمان بازگشایی:

۱-۲-مرحله نخست جلسه مناقصه راس ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه مورخ ۲۸/۰۵/۹۷ در محل سالن جلسات شرکت آبفار خواهد بود. زمان برگزاری مرحله دوم، در این جلسه اعلام می‌گردد.

۲-۲-شركت كنندگان در مناقصه براساس اسناد ارزيابي صلاحيت، امتياز دهي شده و در صورت احراز شرايط پاكت قيمت آنها گشوده خواهد شد.

۳-به پیشنهادهای فاقد امضاء ، مشروط، مخدوش، ناقص، و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء موعد مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۴-شركت در مناقصه و ارائه پيشنهاد به منزله قبولي شرايط و تعهدات مندرج در اسناد مناقصه و قرارداد مربوطه بوده و شرکت آبفاردر رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.

۵- مدت اعتباراین مناقصه از تاریخ درج آگهی نوبت دوم به مدت دو ماه می‌باشد.           

۶-سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۷- هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.