۲۶۴۳ فراخوان – سازمان گسترش و نوسازی صنايع ايران- اجرای عملیات زیرسازی و روسازی بلوک پیشرو در شهرک تحقیقاتی کاوش

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی و مناقصه عمومی  مناقصه شماره ۲۰۹۷۰۰۳۰۴۶۰۰۰۰۰۹  سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در نظر دارد نسبت به اجرای عملیات زیرسازی و روسازی بلوک پیشرو در شهرک تحقیقاتی کاوش واقع در کیلومتر ۹ اتوبان کرج – قزوین با برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌اي از طریق یک شرکت واجد صلاحیت طبق مشخصات و […]

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی و مناقصه عمومی 

مناقصه شماره ۲۰۹۷۰۰۳۰۴۶۰۰۰۰۰۹ 

سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران در نظر دارد نسبت به اجرای عملیات زیرسازی و روسازی بلوک پیشرو در شهرک تحقیقاتی کاوش واقع در کیلومتر ۹ اتوبان کرج قزوین با برگزاری مناقصه عمومی یک مرحله‌اي از طریق یک شرکت واجد صلاحیت طبق مشخصات و شرایط زیر اجرا نماید.

۱-موضوع مناقصه : احداث و تعریض خیابان‌ها و اجرای تاسیسات زیربنایی بلوک پیشرو در شهرک کاوش .

۲-محل اجرای پروژه : شهرک تحقیقاتی کاوش واقع در کیلومتر ۹ اتوبان کرج قزوین.

۳-مدت اجرای پروژه : ۵ (پنج ) ماه شمسی.

۴-مبلغ برآورد اولیه : ۳۴،۳۱۴،۰۷۴،۶۳۹ ( سی و چهار میلیارد و سیصد و چهارده میلیون و هفتاد و چهار هزار و ششصد و سی و نه ) ریال

۵-محل تامین منابع مالی : اعتبارات طرح تملک دارایی‌های سرمایه‌ای (عمرانی) بصورت اسناد خزانه اسلامی با سر رسید سال ۱۴۰۰ ( با سود سالانه ۱۵% ) .

۶-پیش پرداخت : پیش پرداخت از اسناد خزانه ذکر شده در بند ۵ ، قابل پرداخت نمی‌باشد و قرارداد فاقد پیش پرداخت می‌باشد.

۷-دریافت اسناد : از تاریخ ۰۱/۱۲/۹۷ لغایت ۱۵/۱۲/۹۷ از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

۸-مهلت ارسال اسناد : تا پایان وقت اداری ۲۵/۱۲/۹۷٫

۹- ارایه ضمانت‌نامه بانکی شرکت در مناقصه به مبلغ یک میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون ریال .  

۱۰-داشتن حداقل پایه ۳ در رشته ابنیه  از سازمان برنامه و بودجه با ظرفیت کاری مجاز.

۱۱-معیارهای ارزیابی کیفی مطابق بند ج ماده ۱۲ قانون برگزاری مناقصات.

تحویل اسناد : مناقصه‌گران پس از دريافت و مطالعه اسناد حداكثر تا ساعت ۱۶ مورخ ۲۵/۱۲/۹۷ اسناد مربوطه را تكميل و در سامانه بارگذاری نمایند و همزمان مدارک را در پاكت لاك و مهر شده به دبیرخانه سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران به آدرس: تهران- خيابان وليعصر -نبش خیابان جام جم – سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران تحويل و رسيد دريافت نمايند.

لازم به ذکر است پیشنهادهای ارایه شده توسط مناقصه‌گران بایستی حداقل تا ۳ ماه از تاریخ تحویل پیشنهاد مالی معتبر باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با شماره تلفن: ۲۳۸۶۲۲۸۲ و ۲۳۸۶۲۰۴۷ تماس حاصل نمایند.