۲۸۶۷ مناقصه – سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران – فیلتر ممبران‌های صنعتی

آگهی فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار (نوبت اول)     سازمان‌های توسعه‌ای، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در اجرای تبصره ۳ اصلاحی ذیل بند (الف) ماده ۳ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص توسعه صنعتی مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور از طریق مشارکت بخش غیردولتی توانمند با سازمان‌های توسعه‌ای، سازمان گسترش و […]

آگهی فراخوان عمومی شناسایی سرمایه‌گذار (نوبت اول)

 

 

سازمان‌های توسعه‌ای، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

در اجرای تبصره ۳ اصلاحی ذیل بند (الف) ماده ۳ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص توسعه صنعتی مناطق کمتر توسعه‌یافته کشور از طریق مشارکت بخش غیردولتی توانمند با سازمان‌های توسعه‌ای، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی و ارزیابی فعالان بخش صنعت و تجارت که از توانمندی مالی، فنی و صنعتی مناسب جهت اجرای طرح‌های صنعتی برخوردار می‌باشند، اقدام نماید. کلیات طرح مورد نظر به شرح ذیل می‌باشد:

عنوان طرح

محل اجراء

برآورد مبلغ سرمایه‌گذاری کل

پیش‌بینی تأمین منابع مالی طرح

تولید فیلترهای ممبران

شهرستان ایوان در استان ایلام

۵۰۰میلیارد ریال + ۷/۶ میلیون دلار

آورده نقدی سهامداران

شرح کلی طرح و موارد کاربرد آن

در حال حاضر استفاده از ممبران‌های صنعتی در مجموعه‌های آب شیرین‌کن‌های کوچک و بزرگ بسیار متداول بوده و سالهاست که استفاده از ممبران‌ها، جایگزین سایر روش‌های تبخیری گردیده است. از آنجا که تولید این نوع از ممبران‌ها برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برای اجرای این پروژه شرکتی به ثبت رسانده و آن شرکت زمین اجرای طرح را در شهرک صنعتی ایوان به مساحت هفت هکتار خریداری نموده است. زمین مذکور دارای کلیه ابنیه اداری و عمومی به مساحت حدود ۲۴۰۰ متر مربع می‌باشد. سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به دنبال شناسایی متقاضیان مشارکت در شرکت مذکور جهت تکمیل طرح می‌باشد.

مدت اجرا

ظرفیت اسمی تولید

محصولات

۱۸ ماه

۵۰ هزار عدد فیلتر ۸ اینچی در سال

انواع ممبران‌ها با کاربرد صنعتی و خانگی

 

 

شرایط متقاضیان سرمایه‌گذاری:

۱)    احراز توانمندی فنی و مدیریتی طبق معیار فرم‌های ارزیابی مندرج در وب سایت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران جهت انجام سرمایه‌گذاری به نحوی که دارای مزیت و سوابق اجرایی مفید و مرتبط درخصوص موضوع طرح باشند.

۲)    احراز توانمندی مالی طبق معیارهای مشخص شده در فرم فوق‌الذکر جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز سرمایه‌گذاری مورد نظر و نیز امکان ارایه وثائق متناسب با سهم خود نزد بانک‌ها.

نحوه ارایه مدارک:

از کلیه اشخاص حقوقی غیردولتی که مایل به مشارکت با سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در اجرای این طرح می‌باشند، دعوت به عمل می‌آید با مراجعه حضوری ضمن کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص طرح مزبور و اساسنامه مشارکت، نسبت به دریافت و تکمیل فرم‌ها، اطلاعات و مدارک و مستندات مرتبط با این فراخوان اقدام نمایند و درخواست خود به همراه مدارک، مستندات و فرم‌های تکمیل شده را با ذکر میزان سهم مورد نظر برای مشارکت، حداکثر تا ۱۴ روز تقویمی پس از انتشار آخرین (دومین) آگهی، در پاکت دربسته به دبیرخانه سازمان به آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای جام جم، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاونت نوسازی و بهره‌برداری تحویل نمایند.

 

توضیحات ضروری:

۱)    این آگهی در دو نوبت و به فاصله ۱۰ روز منتشر خواهد شد.

۲)  کلیه مزایای قانونی مترتب بر سرمایه‌گذاری در مناطق کمتر توسعه‌یافته شامل طرح فوق نیز خواهد بود.

۳)  تحقق نهایی مشارکت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران منوط به انجام مراحل اداری و قانونی مترتب بر سرمایه‌گذاری سازمان‌های توسعه‌ای خواهد بود.

۴)  مبنای مشارکت سازمان‌گسترش و نوسازی صنایع ایران صرفاً اساسنامه مشارکت سازمان خواهد بود.

۵)  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پس از ارزیابی مالی و فنی متقاضیان نسبت به رد یا قبول هریک از درخواست‌ها مخیر خواهد بود و ارایه درخواست مشارکت برای متقاضی هیچگونه حقی را ایجاد نخواهد نمود.

 

لطفاً جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۳۸۴۲۴۳۳ و ۸۸۶۳۷۹۴۴ با کد (۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.