۲۶۴۶ مناقصه – شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان- خرید انواع پایه بتونی و چوبی و سیم آلومینیوم

آگهی مناقصات  نوبت اول  شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد با برگزاری مناقصات ذیل در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اقلام ذیل اقدام نماید. از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید در این مناقصات شرکت نمایند. شماره مناقصه شرح مناقصه مهلت تحویل پاکات تاریخ بازگشایی پاکات مبلغ تضمین ارجاع کار […]

آگهی مناقصات 

نوبت اول 

شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در نظر دارد با برگزاری مناقصات ذیل در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت نسبت به خرید اقلام ذیل اقدام نماید. از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید در این مناقصات شرکت نمایند.

شماره مناقصه

شرح مناقصه

مهلت تحویل پاکات

تاریخ بازگشایی پاکات

مبلغ تضمین ارجاع کار

۳۵-۹۷

خرید انواع پایه بتونی تحویل در شهرستان زاهدان

تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۷

ساعت ۱۰ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۷

۱,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال

۳۶-۹۷

خرید انواع پایه بتونی تحویل در شهرستان ایرانشهر

ساعت ۱۰:۳۰ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۷

۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال

۳۷-۹۷

خرید انواع پایه چوبی اشباع شده

ساعت ۱۱ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۷

۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال

۳۸-۹۷

خرید انواع سیم الومینیوم

ساعت ۱۱:۳۰ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۷

۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال

۳۹-۹۷

خرید کابل خودنگهدار

ساعت ۱۲ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۷

۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ریال

۴۰-۹۷

خرید هادی روکشدار

ساعت ۱۲:۳۰ مورخ ۲۶/۱۲/۱۳۹۷

۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ریال

تاريخ دریافت اسناد مناقصات : متقاضیان می‌توانند ازتاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۷ لغایت ۱۵/۱۲/۱۳۹۷ به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir  مراجعه و نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمايند.   

   اطلاعات تماس مناقصه‌گزار :

تلفن  ۳۱۱۳۷۳۴۸-۰۵۴  و ۳۱۱۳۷۳۴۸ فکس ۳۱۱۳۷۰۵۰-۰۵۴  پيام کوتاه ۹۳۰۷۲۸۰۲۰۰

پست الکترونيک : sbepdc@gmail.com وب : www.sbepdc.ir

 مهلت تحويل و بارگذاری پیشنهادات : پيشنهاددهندگان مي‌بايست ضمن بارگذاري تصاوير پیشنهادات به همراه مدارک درخواست شده در سامانه تدارکات الکترونيکي دولت تا ساعت ۱۵ روز شنبه مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۷ نسبت به ارسال اصل مدارک مطابق شرايط درج شده در اسناد مناقصه در پاکت لاک و مهر شده تا مهلت تعيين شده فوق به دبيرخانه شرکت نشاني: زاهدان -خيابان دانشگاه -نبش دانشگاه ۳۷ -شرکت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان اقدام نمايند. لازم به ذکر تمامي مناقصه از طريق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت صورت مي‌پذيرد.

در ضمن مناقصه‌گران در صورت عدم عضويت قبلي در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت, مي‌بايست به سايت ياد شده مراجعه و نسبت به ثبت نام و دريافت امضاء الکترونيکي اقدام نمايند جهت اطلاعات بيشتر در اين خصوص مي‌توانيد با شماره تلفن ۴۱۹۳۹-۰۲۱تماس حاصل فرماييد.

شرکت کنندگان توجه داشته باشند کالاهای مناقصات فوق از طریق اسناد خزانه اسلامی تسویه حساب می‌گردد (تاریخ انتشار خرداد ۱۳۹۸ و تاریخ سررسید سال ۱۴۰۰)

 پيشنهاداتي كه فاقد سپرده يا امضاء ، مشروط و مخدوش و سپرده‌هاي كمتراز ميزان مقرر ، چك شخصي و نظاير آن و پيشنهادهايي كه پس از انقضاء مدت مقرر در آگهي واصل شود مطلقاً ترتيب اثر داده نخواهد شد. ضمناً متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس‌های اینترنتیTender.tavanir.org.ir و www.sbepdc.ir و www.IETS.MPORG.ir مراجعه فرمایند. بدیهی است این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات مختار است .« سایر اطلاعات و جزییات مربوط در اسناد مناقصه مندرج است ». 

ضمناً شرکت‌هایی می‌توانند در مناقصه شرکت کننده که گواهی تشخیص صلاحیت و رتبه بندی از مراجع ذیصلاح داشته باشند .   

امور تدارکات و قراردادها شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان