۲۶۴۷ مناقصه – شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان- قرائت کنتورهای مشترکین و توزیع آب بهاء وصول درآمد و مطالبات در سطح روستاهای استان

 آگهی مناقصه عمـومی یک مرحله‌ای (۱۶/۹۷) نوبت دوم شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در نظر دارد” قرائت کنتورهای مشترکین و توزیع آب بهاء وصول درآمد و مطالبات در سطح روستاهای استان “را برای سال ۹۸ ، از طریق مناقصه به پیمانکار صلاحیتدار واگذار نماید. لذا از واجدین شرایط (شركت‌هاي داراي مجوز از اداره كار […]

 آگهی مناقصه عمـومی یک مرحله‌ای (۱۶/۹۷)

نوبت دوم

شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان در نظر دارد” قرائت کنتورهای مشترکین و توزیع آب بهاء وصول درآمد و مطالبات در سطح روستاهای استان “را برای سال ۹۸ ، از طریق مناقصه به پیمانکار صلاحیتدار واگذار نماید. لذا از واجدین شرایط (شركت‌هاي داراي مجوز از اداره كار در زمينه “خدمات عمومی ) دعوت می‌گردد جهت تهیه اسناد و شرکت در  مناقصه، از تاریخ درج آگهی نوبت دوم لغایت ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۲/۱۲/۹۷ به سامانه تدارکارت الکترونیکی دولت (ستاد)آدرس www.setadiran.irمراجعه نمایند.

سایرشرایط:

۱-مبلغ برآورد:  ۱۲٫۲۵۷٫۰۰۰٫۰۰۰ریال

۲-مبلغ تضمین شرکت در مناقصه: ۶۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰ریال

۳-مهلت قبول پیشنهادها:

شرکت‌کنندگان می‌بایست پیشنهادهای خود را پس از تکمیل ظرف ۱۰ روز از آخرین مهلت دریافت اسناد تا ساعت ۹ روز پنجشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۹۷در سامانه ستاد ثبت و پاکت «الف» (اصل تضمین شرکت در مناقصه) پاکت «ج»(اصل برگ پیشنهادقیمت) را علاوه بر ثبت در سامانه ، تا تا قبل از زمان بازگشایی به دبیرخانه کمیسیون معاملات شرکت تحویل، و رسید دریافت نمایند.

۴-زمان بازگشایی:

زمان بازگشایی و بررسی پیشنهادات ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۳/۱۲/۹۷ در محل سالن جلسات شرکت آبفار می‌باشد.

۵-به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش، ناقص، و پیشنهادهایی که بعد از انقضاء موعد مقرر در فراخوان واصل شود، مطلقاً ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۶- محل تامین اعتبار: اعتبارات جاری می‌باشد.

۷-هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۸- اعتبار این مناقصه از تاریخ درج آگهی نوبت دوم به مدت دو ماه می‌باشد.           

۹-سایر اطلاعات و جزییات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است. 

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان زنجان