۲۶۵۵ مناقصه – سازمان بنادر و دریانوردی- خارج سازی دو فروند مغروقه خانیان (W2) و سارا از آب‌های استان خوزستان و خرد و تفکیک نمودن و تحویل آن در بندر خرمشهر و بندر امام خمینی (ره)

سازمان بنادر و دریانوردی آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای خارج سازی دو فروند مغروقه خانیان (W2) و سارا از آب‌های استان خوزستان و خرد و تفکیک نمودن و تحویل آن در بندر خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) به شماره ۱۱۳۶/ME/97 نوبت اول بدینوسیله به اطلاع می‌رساند سازمان بنادر و دریانوردی در […]

سازمان بنادر و دریانوردی

آگهی فراخوان ارزیابی کیفی مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

خارج سازی دو فروند مغروقه خانیان (W2) و سارا از آب‌های استان خوزستان و خرد و

تفکیک نمودن و تحویل آن در بندر خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) به شماره ۱۱۳۶/ME/97

نوبت اول

بدینوسیله به اطلاع می‌رساند سازمان بنادر و دریانوردی در راستای ایفای وظایف حاکمیتی و حفظ ایمنی دریانوردی باستناد قانون برگزاری مناقصات و آیین نامه‌های اجرایی آن در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای «خارج سازی دو فروند مغروقه خانیان (w2) و سارا از آب‌های استان خوزستان و خرد و تفکیک نمودن و تحویل آن در بندر خرمشهر و بندر امام خمینی (ره) به شماره ثبت سامانه ۲۰۹۷۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۲۰ را از میان شرکت‌های پیمانکاری واجد شرایط، توانمند، متخصص و مرتبط با موضوع فراخوان برگزار نماید.

لذا به منظور شرکت در فرآیند مناقصه مذکور از کلیه شرکت‌های پیمانکاری مرتبط با موضوع فراخوان دعوت به عمل می‌آید با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به نشانی اینترنتی www.setadiran.ir ، جهت دریافت فایل اسناد و مدارک و فرم‌های مربوطه اقدام نمایند و در مهلت ذیل کلیه اسناد تکمیل شده در سامانه «ستاد» بارگذاری و رسید دریافت گردد.

نکات مهم:

۱٫از آنجاییکه کلیه فرآیند برگزاری فراخوان‌های مذکور در سامانه «ستاد» صورت می‌پذیرد لذا لازم است دریافت و ارسال اسناد صرفاً از طریق سامانه مذکور صورت گیرد. در غیر اینصورت امکان شرکت در ادامه فرآیند برای شرکت‌های متقاضی وجود ندارد.

۲٫چنانچه شرکت‌های متقاضی پیش از این در سامانه مذکور ثبت نام نکرده‌اند، می‌بایست مراحل ثبت نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) را انجام دهند.

۳٫جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضاء الکترونیک (توکن) با شماره‌های درج شده در قسمت پشتیبانی سامانه مذکور تماس حاصل نمایید.

مهلت دریافت

مهلت بارگذاری

جلسه پرسش و پاسخ و تشریح اسناد

محل برگزاری جلسه

ساعت  ۱۹:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷

ساعت ۱۹:۰۰ روز چهارشنبه

مورخ ۲۸/۰۱/۱۳۹۸

ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۰/۰۱/۱۳۹۸

اتاق کنفرانس اداره کل تأمین و مهندسی تجهیزات

نشانی و مشخصات آگهی دهنده: تهران، میدان ونک، ابتدای بزرگراه شهیدحقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان شهیدی، پلاک ۱، ساختمان سازمان بنادر و دریانوردی

دورنگار: ۸۸۶۵۱۱۹۱-(۰۲۱)  تلفن: ۸۴۹۳۲۳۵۱-(۰۲۱)  رایانامه: TECHNICAL@PMO.IR