۲۷۰۷ مناقصه – شهرداری بندر چابهار- اجرای یک لایه آسفالت توپکا (با دانه بندی ۰ تا ۱۹ میلیمتر) به ضخامت ۵ سانتی متر

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای براساس قانون برگزاری مناقصات نوبت دوم   ۱-دستگاه مناقصه گزار: شهرداری بندر چابهار ۲-موضوع مناقصه: اجرای یک لایه آسفالت توپکا (با دانه بندی ۰ تا ۱۹ میلیمتر) به ضخامت ۵ سانتی متر   ۳-برآورد اولیه و مدت پیمان: برآورد اولیه ۸٫۲۴۷٫۹۲۶٫۷۶۰ ریال براساس فهرست بهای واحد پایه رشته راه، راه آهن […]

آگهی فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

براساس قانون برگزاری مناقصات

نوبت دوم  

۱-دستگاه مناقصه گزار: شهرداری بندر چابهار

۲-موضوع مناقصه: اجرای یک لایه آسفالت توپکا (با دانه بندی ۰ تا ۱۹ میلیمتر) به ضخامت ۵ سانتی متر  

۳-برآورد اولیه و مدت پیمان: برآورد اولیه ۸٫۲۴۷٫۹۲۶٫۷۶۰ ریال براساس فهرست بهای واحد پایه رشته راه، راه آهن و باند فرودگاه سال ۱۳۹۸ بوده و مدت پیمان ۲۰ روز شمسی می‌باشد.

۴-محل تامین اعتبار: تامین اعتبار پروژه از محل اسناد خزانه اسلامی و مازاد آن از محل اعتبارات داخلی شهرداری چابهار قابل پرداخت می‌باشد.

۵-مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار ۴۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال است که باید به صورت نقدی و یا ضمانت‌نامه معتبر بانکی به حساب سیبا ۳۱۰۰۰۰۱۶۲۹۰۰۱ به نفع شهرداری بندر چابهار ارایه گردد. فیش واریزی باید به تایید امور مالی شهرداری برسد.

۶-شرایط مناقصه گران: دارا بودن حداقل گواهی صلاحیت پیمانکاری راه و ترابری با حداقل پایه ۵

۷-تاریخ، مهلت و نشانی دریافت اسناد مناقصه:‌ مناقصه گران می‌توانند از تاریخ انتشار آگهی نوبت دوم به مدت ۲ روزکاری به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری بندر چابهار به نشانی: چابهار، بلوار امام خمینی (ره)، ساختمان شهرداری، تلفن: ۳۵۳۲۰۴۴۵- ۰۵۴ و ۳۵۳۲۰۰۳۴- ۰۵۴ مراجعه نمایند (پاسخگویی به سوالات و ابهامات نیز در همان محل انجام می‌گیرد.)

۸-مدارک مورد نیاز جهت دریافت اسناد: همراه داشتن درخواست کتبی جهت خرید اسناد مناقصه و ارایه نسخه اصل رسید بانکی واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره ۳۱۰۰۰۰۰۰۲۵۰۰۳ سیبا بانک ملی به نام شهرداری بندر چابهار.

۹-تاریخ، مهلت و نشانی تحویل اسناد:‌ مناقصه گران می‌بایست پاکات پیشنهاد قیمت به همراه سایر اسناد و مدارک را به صورت مهر و موم شده حداکثر تا پایان وقت اداری مورخ ۲۳/۰۳/۱۳۹۸ به واحد حراست شهرداری بندر چابهار تحویل و رسید دریافت نمایند.

۱۰-سایر شرایط مناقصه گران: دارا بودن گواهینامه تایید صلاحیت ایمنی براساس ضوابط و مقررات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دارا بودن گواهی معتبر از سوی حسابرسان مالی رسمی جهت اسناد مالی شرکت تا پایان سال ۱۳۹۶ یا ۱۳۹۷

۱۱-محل و زمان بازگشایی پاکات پیشنهاد قیمت: پاکات پیشنهاد قیمت مناقصه گران راس ساعت ۱۲ مورخ ۲۵/۰۳/۱۳۹۸، در سالن کنفرانس شهرداری بازگشایی می‌گردد.

۱۲-سپرده نفرات اول تا سوم تا زمان عقد قرارداد نگهداری و الباقی پس از اعلام کمیسیون برگشت داده می‌شود.

۱۳- شهرداری در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

۱۴- پرداخت هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می‌باشد.

۱۵- به پیشنهادات مخدوش، مشروط، ناخوانا و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد. 

شهرداری بندر چابهار