۲۷۱۴ مناقصه – شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان- تهیه مصالح و اجرای عملیات تکمیل و توسعه شبکه موجود و ساخت و نصب ۲۰۰۰ انشعاب شهر زابل

آگهی فراخوان عمومی یک مرحله‌ای                                                                                                   شماره فراخوان: ۰۵۱/۲۰۴/۳ شماره مجوز: ۱۳۹۸٫۱۵۶۳ شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد تهیه مصالح و اجرای عملیات تکمیل و توسعه شبکه موجود و ساخت و نصب ۲۰۰۰ انشعاب شهر زابل، را […]

آگهی فراخوان عمومی یک مرحله‌ای

                                                                                                  شماره فراخوان: ۰۵۱/۲۰۴/۳

شماره مجوز: ۱۳۹۸٫۱۵۶۳

شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در نظر دارد تهیه مصالح و اجرای عملیات تکمیل و توسعه شبکه موجود و ساخت و نصب ۲۰۰۰ انشعاب شهر زابل، را با مشخصات و شرایط زیر از طریق مناقصه عمومی، به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید:

۱– شرح مختصر کار:

-انجام عمليات اجرايي شبكه توزيع پلي اتيلن با لوله‌هاي به قطر ۶۳ ، ۹۰ ، ۱۲۵ ، ۱۶۰ ميليمتر با فشار Psi 60 و نصب كليه اتصالات و شيرها و متعلقات مربوطه، به طول تقريبي ۱۰٫۰۰۰ متر.

-انجام عمليات ساخت و نصب کامل انشعابات پلي اتيلن، به تعداد ۱۴۰۰ انشعاب توکار طبق نقشه SM-6231

-انجام عمليات ساخت و نصب کامل انشعابات پلي اتيلن، به تعداد ۶۰۰ انشعاب روکار طبق نقشه SC-7040

۲- محل اجرای پروژه: شهر زابل و توابع

۳- حدود هزینه انجام کار: مبلغ ۲۷٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۴- مدت قرارداد: مدت اجرای پروژه ۳۶۵ (سیصد و شصت و پنج) روز تقویمی می‌باشد.

۵- میزان تضمین شرکت در مناقصه: مبلغ ۱٫۳۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.

۶- نوع ضمانت‌نامه شرکت در فرایند ارجاع کار: ضمانت‌نامه بانکی معتبر یا واریز وجه نقد به حساب شماره ۲۴۶۳۲۶۰۱۳۵ بانک ملت شعبه امیرالمومنین به نام شركت گاز استان سيستان و بلوچستان می‌باشد.

۷- زمان توزیع اسناد مناقصه: از روز شنبه مورخ ۲۵/۰۳/۹۸ تا آخر وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۷/۰۳/۹۸ می‌باشد.

۸-مهلت عودت اسناد مناقصه و پیشنهاد قیمت: تا ساعت ۹:۰۰ روز دوشنبه ۱۰/۰۴/۹۸

۹-تاريخ بازگشايي پاكات: ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۰/۰۴/۹۸

۱۰- محل دریافت و تحویل اسناد: زاهدان، بزرگراه خلیج فارس، نبش خیابان مهارت، دفتر حراست شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان

۱۱- هزينه اسناد: مبلغ : ۵۰۰٫۰۰۰ هزار ريال واريز به حساب شماره ۲۴۶۳۲۶۰۱۳۵ بانک ملت شعبه امیرالمومنین به نام شركت گاز استان سيستان و بلوچستان

بدینوسیله از کلیه‌ی شرکت‌های دارنده‌ی گواهینامه‌ی تاسیسات و تجهیزات با رتبه‌ی مرتبط با مبلغ مناقصه، دعوت به عمل می‌آید جهت دریافت اسناد، در مهلت تعیین شده، همراه با نامه اعلام آمادگی شرکت در مناقصه، به آدرس فوق مراجعه نمایند.

متقاضیان می‌توانند برای رویت این آگهی به آدرس پایگاه اینترنتی www.nigc–sbgc.ir نیز مراجعه نمایند.

روابط عمومی شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان