۲۷۸۰ مناقصه – شهرداری زاهدان – عملیات ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه‌ اطلاعات مکانی(GIS) و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی

آگهی مناقصه‌ عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی(فشرده) شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) پروژه «عملیات ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه‌ اطلاعات مکانی(GIS) و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه از دریافت اسناد مناقصه شهرداری زاهدان» را به‌شرکت‌های دارای گواهی‌نامه صلاحیت شورای عالی انفورماتیک با رتبه ۴-۳-۲-۱ واگذار […]

آگهی مناقصه‌ عمومی یک‌مرحله‌ای همراه با ارزیابی‌کیفی(فشرده)

شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) پروژه «عملیات ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه‌ اطلاعات مکانی(GIS) و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه از دریافت اسناد مناقصه شهرداری زاهدان» را به‌شرکت‌های دارای گواهی‌نامه صلاحیت شورای عالی انفورماتیک با رتبه ۴-۳-۲-۱ واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس: www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه ۱۱/۰۶/۹۸ می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روز دوشنبه مورخ ۱۱/۰۶/۱۳۹۸ تا روز یکشنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۸ به متقاضیان ارایه می‌گردد. ضمناً به‌منظور دریافت اسناد مناقصه مبلغ .۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال به‌حساب شماره ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴ بانک شهر به نام درآمد شهرداری زاهدان واریز گردد.

نام‌و‌نشانی کارفرما: شهرداری زاهدان به‌نشانی: زاهدان، خیابان آزادی، کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴

 

موضوع (پروژه)

برآورد اولیه تقریبی(ریال)

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(ریال)

محل تأمین اعتبار

زمان تحویل پیشنهادات

پروژه «عملیات ممیزی املاک و مستحدثات و ایجاد پایگاه‌ اطلاعات مکانی(GIS) و راه‌اندازی سیستم یکپارچه شهرسازی در پنج منطقه شهرداری زاهدان»

۱۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

(یکصد و ده میلیارد ریال)

۵٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

از محل درآمدهای عمومی شهرداری

حداکثر ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۶/۰۷/۱۳۹۸

در صورت واریز وجه نقد به شماره حساب ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷نزد بانک شهر شعبه زاهدان

 

محل و زمان بازگشایی پاکات ارزیابی:ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۰۷/۰۷/۱۳۹۸ در محل سالن کنفرانس شهرداری زاهدان

محل و زمان بازگشایی اسناد (پاکات) الف،ب،ج: ساعت ۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴/۰۷/۱۳۹۸ در محل سالن کنفرانس شهرداری زاهدان

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: تضمین باید مطابق جدول فوق یا به صورت ضمانتنامه معتبر بانکی مطابق بند(الف) آیین‌نامه تضمین معاملات دولتی به شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ه مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به نفع کارفرما(مطابق کاربرگ شماره یک) باشد. تاریخ اخذ ضمانتنامه معتبر بانکی از تاریخ آخرین مهلت فروش اسناد تا تاریخ تسلیم پیشنهادات در نظر گرفته شود.مدت اعتبار تضمین فوق باید حداقل سه ماه بوده و برای سه ماه دیگر نیز قابل تمدید باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات توسط مدیریت حقوقی و امورقراردادهای شهرداری زاهدان به نشانی:زاهدان،خیابان امیرالمؤمنین،مجتمع طبقاتی سعدی،بلوک اول،طبقه سوم، تلفن:۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴ انجام می‌گیرد.

محل تسلیم پیشنهادهای تکمیل و لاک و مهرشده: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR  انجام خواهد شد، مناقصه‌گران بایستی پیشنهاد خود را مطابق شرایط مناقصه در دو پاکت سربسته لاک و مهر شده که یک پاکت لفاف شامل اسناد ارزیابی کیفی و پاکت دوم لفاف شده که شامل سه پاکت جداگانه الف،ب،ج لاک و مهر شده می‌باشد، قرار دهند و در مهلت مقرر به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خیابان آزادی به شماره کدپستی:۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ ، تلفن:۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحویل نمایند.

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس:۴۱۹۳۴-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷

هزینه درج آگهی مناقصه برعهده برنده/برندگان مناقصه می‌باشد.