اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در فرودگاه رشت

مدیر کل فرودگاه گیلان خبر داد اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در فرودگاه رشت فتاح رضوانی از اجرای چند پروژه عمرانی در فرودگاه رشت به ارزش ۹۰ میلیارد ریال طی سال جاری خبر داد. مدیر کل فرودگاه گیلان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در سال ۹۵ چند پروژه عمرانی در قالب […]

مدیر کل فرودگاه گیلان خبر داد

اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در فرودگاه رشت

فتاح رضوانی از اجرای چند پروژه عمرانی در فرودگاه رشت به ارزش ۹۰ میلیارد ریال طی سال جاری خبر داد.

مدیر کل فرودگاه گیلان در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در سال ۹۵ چند پروژه عمرانی در قالب بهسازی ساختمان‌ها، اماکن و ابنیه فرودگاهی و بهسازی تاسیسات فرودگاهی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

وی افزود: اعتبار این پروژ‌ه‌ها از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور تأمین می‌شود.

مدیر کل فرودگاه گیلان تصریح‌ کرد: در بخش بهسازی ساختمان‌ها، اماکن و ابنیه فرودگاهی، فاز دوم محوطه‌سازی ترمینال دو در فرودگاه سردار جنگل رشت که به مساحت دو و نیم هکتار است به ارزش ۴۵ میلیارد ریال به مناقصه گذاشته می‌شود.

رضوانی خاطرنشان‌ کرد: عملیات اجرایی این پروژه در نیمه نخست سال جاری آغاز می‌شود.

وی همچنین به پروژه‌های بخش بهسازی تاسیسات فرودگاهی فرودگاه سردار جنگل اشاره کرد و افزود: مخزن زمینی بتنی ایستگاه پمپاژ و شبکه توزیع آب شرب، فضای سبز و آتش‌نشانی نیز به ارزش ۲۱ میلیارد ریال، تا پایان سال در فرودگاه سردار جنگل رشت احداث و تجهیز می‌شود.

مدیر‌کل فرودگاه گیلان به پروژه تکمیل استریپ‌سازی فرودگاه رشت نیز اشاره کرد و گفت: آگهی فراخوان این پروژه به ارزش۷۰ هزار میلیون ریال نیز به مناقصه گذاشته می‌شود.

رضوانی همچنین تأکید ‌کرد: علاوه بر پروژه‌های فوق، چند پروژه دیگر نیز در سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت در هفته ۸۰ سورتی پرواز رفت ‌و برگشت به شهرهای مشهد، اهواز، عسلویه، کیش، بندر عباس، شیراز، تهران و استانبول ترکیه دارد.