۲۸۰۸ مناقصه – شهرداری زاهدان – واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه چهار

  آگهی مناقصه‌عمومي يك‌مرحله­ اي   شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «واگذاری  امورات رفع سد معبر منطقه چهار»  را به‌شرکت­های دارای صلاحیت معتبر کار از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای انجام امور خدمات شهری واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه […]

 

آگهی مناقصه‌عمومي يك‌مرحله­ اي

 

شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «واگذاری  امورات رفع سد معبر منطقه چهار»  را به‌شرکت­های دارای صلاحیت معتبر کار از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای انجام امور خدمات شهری واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به‌آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۸  می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت: از روزدوشنبه مورخ  ۱۵/۰۷/۱۳۹۸ تا روز یکشنبه مورخ  ۲۱/۷/۱۳۹۸ به‌متقاضیان ارایه می­گردد.

·        نام و نشانی مناقصه‌گزار: مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شهرداری به‌نشاني: زاهدان، خيابان اميرالمومنين، مجتمع طبقاتي سعدي، بلوك اول، طبقه سوم، تلفن: ۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴، ضمناً پاسخگویی به‌سؤالات و ابهامات در خصوص مناقصه در همین محل صورت می­گیرد.

·    موضوع: واگذاری امورات رفع سد معبر منطقه چهار شهر زاهدان

·    مدت انجام خدمات: دوازده (۱۲) ماه شمسی مي­باشد.

·    مبلغ برآورد اولیه:  مطابق جدول زیر ۱۵٫۰۱۷٫۳۸۰٫۹۸۹ ریال می‌باشد.

منطقه

مساحت معابر حساس و اصلی

هزینه پاکسازی ماهانه (ريال)

هزینه پاکسازی هر مترمربع روزانه (ريال)

قیمت پایه سالانه(ريال)

چهار

۲۴/۵۷۲۲۳

۱٫۲۳۴٫۱۵۹٫۳۹۲

۷۱۹

۱۵٫۰۱۷٫۳۸۰٫۹۸۹

 

مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مبلغ  ۷۵۰٫۸۷۰٫۰۰۰ (هفتصدو پنجاه میلیون و هشتصد وهفتاد هزار) ريال مي­باشد که باید به یکی از دو صورت زیر ارایه گرددکه همراه با اسناد مناقصه در پاکت (الف) به دستگاه مناقصه‌گزار تسلیم شود:

۱- ضمانتنامه معتبر بانکی مطابق بند الف آئین‌نامه تضمین معاملات دولتی به‌شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به‌نفع کارفرما (مطابق کاربرگ شماره يك) می­باشد. تاريخ اخذ ضمانتنامه معتبر بانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظر گرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

۲- واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷ نزد بانک شهر شعبه زاهدان.

·      محل تسليم پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به‌آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده شامل پاکت لفاف، پاکت (الف، ب، ج) تا ساعت ۸:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۳۹۸ به‌دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به‌کدپستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ تلفن: ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل گردد.

·         اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷

·        زمان و مكان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز چهارشنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۳۹۸ رأس ساعت ۱۰:۳۰ دركميسيون مناقصه باز و خوانده    مي­شود. محل تشکیل کمیسیون مناقصه سالن کنفرانس شهرداری زاهدان واقع در خیابان آزادی می­باشد.

·        هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.