۲۸۰۸ مناقصه – شهرداری زاهدان – واگذاری امور خدمات شهری در سطح ناحیه دو منطقه سه

    آگهی تجدید مناقصه‌عمومي يك مرحله ­اي     شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «واگذاری  امور خدمات شهری در سطح ناحیه دو منطقه سه شهر زاهدان»  را به‌شرکت­های دارای صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات شهری واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری […]

 

 
آگهی تجدید مناقصه‌عمومي يك مرحله ­اي
 

 

شهرداری زاهدان در نظر دارد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت پروژه «واگذاری  امور خدمات شهری در سطح ناحیه دو منطقه سه شهر زاهدان»  را به‌شرکت­های دارای صلاحیت معتبر از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه خدمات شهری واگذار نماید. کلیه مراحل برگزاری تجدید مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به‌آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند.

تاریخ انتشار مناقصه در سامانه تاریخ ۱۵/۰۷/۱۳۹۸  می‌باشد.

مهلت زمانی دریافت اسناد تجدید مناقصه از سایت: روز دوشنبه ۱۵/۰۷/۱۳۹۸ تا روز یکشنبه ۲۱/۰۷/۱۳۹۸ به متقاضیان ارایه می­گردد. ضمناً به‌منظور دریافت اسناد تجدید مناقصه مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب شماره  ۱۰۰۷۸۹۷۲۴۶۵۴  بانک‌شهر به‌نام درآمدهای عمومی شهرداری زاهدان واریز گردد.

·        نام و نشانی مناقصه‌گزار: شهرداری زاهدان به‌نشاني: زاهدان، خیابان آزادی، کدپستی: ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ ، تلفن: ۷-۳۳۲۲۴۰۶۴۰۵۴

·    موضوع: واگذاری  امور خدمات شهری در سطح ناحیه دو منطقه سه شهر زاهدان

·    مدت انجام خدمات: دوازده (۱۲) ماه شمسی مي­باشد.

·      مبلغ برآورد اولیه ۴۳٫۴۵۵٫۱۸۹٫۸۶۹ ريال می­باشد

·      مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع‌کار: مبلغ ۲٫۱۷۳٫۰۰۰٫۰۰۰ (دو میلیارد و یکصد و هفتاد و سه میلیون)ريال مي­باشدکه بايد به یکی از صورت­­های زیر مطابق شرایط مناقصه ارایه گردد:

۱-  ضمانتنامه معتبر بانكي مطابق بند (الف) آیین­نامه تضمین معاملات دولتی به‌‌شماره ۱۲۳۴۰۲/ت۵۰۶۵۹ ﻫ مورخ ۲۲/۰۹/۱۳۹۴ هیأت وزیران به‌نفع كارفرما (مطابق کاربرگ شماره يك) باشد.تاريخ اخذ ضمانتنامه معتبربانكي از تاريخ آخرين مهلت فروش اسناد تا تاريخ تسليم پيشنهادات در نظرگرفته شود. مدت اعتبار تضمين فوق بايد حداقل سه ماه بوده و براي سه ماه ديگر نيز قابل تمديد باشد.

·        ۲-واریز وجه نقد به حساب سپرده شهرداری زاهدان به شماره ۷۰۰۸۱۷۴۶۷۸۱۷  نزد بانک شهر شعبه زاهدان 

·        دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه و پاسخگویی به سؤالات و ابهامات توسط مدیریت حقوقی و امورقراردادهای شهرداري زاهدان به‌نشاني: زاهدان، خيابان اميرالمومنين، مجتمع طبقاتي سعدي، بلوك اول، طبقه سوم، تلفن:۳۳۲۱۳۱۸۰-۰۵۴ انجام می­گیرد.

·      محل تسليم پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده: علاوه بر اینکه کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به‌آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. لازم به ذکر است پيشنهادهای تکمیل و لاك و مهر شده شامل پاکت لفاف، پاکت (الف، ب، ج) تا ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۰۱/۰۸/۱۳۹۸ به دبیرخانه شهرداری مرکز زاهدان واقع در خيابان آزادي به کدپستی ۹۸۱۳۶۷۳۱۵۷ تلفن: ۳۳۲۲۴۰۶۴-۰۵۴ تحويل گردد.

·         اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱  و ۸۵۱۹۳۳۷۶۸ و ۸۸۹۶۹۷۳۷

·        زمان و مكان بازگشایی پاکات: پاکات ارسالی روز چهار شنبه مورخ  ۰۱/۰۸/۱۳۹۸ رأس ساعت ۱۲:۰۰ دركميسيون مناقصه باز و خوانده مي‌شود، حضور يك نفر نماينده از طرف هريك از پيشنهاد دهندگان درجلسه افتتاح و قرائت پيشنهادهاي مالي آزاد است. محل تشکیل کمیسیون مناقصه سالن کنفرانس شهرداری زاهدان واقع در خیابان آزادی می­باشد.

·        هزینه درج آگهی برعهده برنده مناقصه می‌باشد.