۲۸۲۶ مزایده – شرکت نوژان صنعت آتی ساز – املاک ( تهران و شهرستان اقساطی )

فروش اقساطی املاک با شرایط ویژه آگهی مزایده شماره ۴/۹۸-۴۹ شرکت نوژان صنعت آتی ساز در نظر دارد املاک مشروحه ذیر را در تهران و شهرستان‌ها به‌شرح آتی با وضعیت موجود و به‌صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به‌فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک و دریافت اسناد مزایده، […]

فروش اقساطی املاک با شرایط ویژه آگهی مزایده شماره ۴/۹۸-۴۹

شرکت نوژان صنعت آتی ساز در نظر دارد املاک مشروحه ذیر را در تهران و شهرستان‌ها به‌شرح آتی با وضعیت موجود و به‌صورت نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به‌فروش برساند. متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک و دریافت اسناد مزایده، از ساعت ۸ لغایت ۱۸ با نمایندگان این شرکت تماس حاصل و هماهنگی‌های لازم را به‌عمل آورند و تا پایان ساعت اداری روز دوشنبه به‌تاریخ ۲۰/۰۸/۱۳۹۸ پاکت‌های حاوی پیشنهاد قیمت را به نمایندگان این شرکت مستقر در شهرستان‌ها و یا حداکثر تا پایان ساعت اداری روز یکشنبه به‌تاریخ ۲۶/۰۸/۱۳۹۸ به دفتر شرکت به‌نشانی: تهران، خیابان احمد قیصر(بخارست)، خیابان دهم، پلاک ۲۱، طبقه اول تسلیم نمایند.

پاکت‌های پیشنهاد ارایه شده در روز دوشنبه به‌تاریخ ۲۷/۰۸/۱۳۹۸ ساعت ۹ صبح در محل شرکت به‌آدرس فوق با حضور اعضای کمیسیون معاملات شرکت مفتوح و قرائت خواهد گردید.

ضمناً حضور شرکت‌کنندگان در جلسه گشایش پاکت‌های مزایده اختیاری و منوط به ارایه رسید تحویل مدارک بوده و چنانچه تغییری در زمان و مکان آن صورت گیرد مراتب از طریق وب‌سایت شرکت به‌اطلاع خواهد رسید.

اسناد مزایده، تصاویر و شناسنامه املاک، جدول زمان‌بندی بازدی در سایت شرکت به‌نشانی www.nozhansanat.com  موجود است.

کلیه املاک به‌صورت تخلیه و آماده تحویل می‌باشند.

توضیحات و شرایط:

۱)     مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل ۵% مبلغ پایه مزایده مندرج در آگهی می‌باشد که طبق مندرجات اسناد مزایده می‌بایست اقدام گردد.

۲)     بازدید از املاک و مطالعه مدارک مربوطه قبل از شرکت در مزایده برای تمامی شرکت‌کنندگان الزامی است.

۳)     کلیه ردیف‌های مزایده شامل شرایط فروش نقدی نیز می‌گردد.

شرایط فروش

حداقل پیش پرداخت

حداکثر مدت بازپرداخت

سود متعلقه

الف

۵۰ %

۲۴ماه

۱۸ %

ب

۴۰ %

۲۴ماه

۱۸ %

ج

۳۰ %

۳۶ماه

۱۸ %

نقدی

۵۰ %

۲ماه

بدون سود

برای اطلاع از جزییات املاک تصاویر زیر را ذخیره بفرمایید