اروپایی‌ها مشتری صنایع پایین‌دستی نفت شدند

مدیرعامل شرکت خطوط لوله اروپایی‌ها مشتری صنایع پایین‌دستی نفت شدند مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفتی ایران، از اعلام آمادگی شرکت‌های صاحب نام خارجی از انگلیس، آلمان و سوئیس برای حضور در صنایع پایین‌دستی خبرداد. عباسعلی جعفری نسب با بیان این مطلب گفت: در شرایط پسابرجام و پس از سال‌های تحریم با افزایش توانمندی […]

مدیرعامل شرکت خطوط لوله

اروپایی‌ها مشتری صنایع پایین‌دستی نفت شدند

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفتی ایران، از اعلام آمادگی شرکت‌های صاحب نام خارجی از انگلیس، آلمان و سوئیس برای حضور در صنایع پایین‌دستی خبرداد.

عباسعلی جعفری نسب با بیان این مطلب گفت: در شرایط پسابرجام و پس از سال‌های تحریم با افزایش توانمندی ساخت داخل و بومی‌سازی صنعت نفت، دیگر هیچ‌کدام از تجهیزات برای تعمیر به خارج کشور ارسال نمی‌شود.

به گزارش شانا، وی افزود: به همه کشورهای درخواست‌کننده برای حضور در بخش‌های پایین‌دستی اعلام کرده‌ایم که تنها در زمینه انتقال دانش و فن‌آوری آماده همکاری هستیم.

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفتی ایران با تأکید بر این که همکاری ما با شرکت‌های خارجی بیش‌تر در زمینه نظارت و پیاده‌سازی فن‌آوری در داخل خواهد بود، اظهارکرد: با توجه به توانمندی بالای سازندگان داخل تنها در زمینه انتقال فن‌آوری و نظارت در اجرا از خارجی‌ها استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیش از تحریم برخی دستگاه‌ها و تجهیزات برای تعمیر به کشورهای خارجی ارسال شده بود که به دلیل تحریم امکان برگشت آن میسر نشد، اما هم‌اکنون به دنبال رایزنی برای برگردندان این تجهیزات به داخل هستیم.

 

جعفری‌نسب، با اشاره به پروژه‌های امسال شرکت خطوط لوله و مخابرات نفتی ایران گفت: امیدواریم برخی پروژه‌های بزرگ با همکاری شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران نظیر خط لوله انتقال نفت خام ٧٥٠ کیلومتری سبزان به ری، خط لوله ٤٦٨ کیلومتری بندرعباس به رفسنجان، خط لوله نایین- کاشان- ری، خط لوله کنارگذر تهران به مرحله اجرا و پایان برسد.