رونمایی بانک صادرات ایران از نسخه جدید سامانه BIB

رونمایی بانک صادرات ایران از نسخه جدید سامانه BIB بانک صادرات ایران اعلام کرد: به منظور پاسخگویی مطلوب‌تر به نیاز مشتریان، ضمن ارتقای خدمات قابل ارایه به گروه‌های خاص از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک (BIB) از نسخه جدید این سامانه رونمایی کرد. به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام بانک صادرات […]

رونمایی بانک صادرات ایران از نسخه جدید سامانه BIB

بانک صادرات ایران اعلام کرد: به منظور پاسخگویی مطلوب‌تر به نیاز مشتریان، ضمن ارتقای خدمات قابل ارایه به گروه‌های خاص از طریق سامانه بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقوقی و حقیقی مشترک (BIB) از نسخه جدید این سامانه رونمایی کرد.

به گزارش مناقصه‌مزایده، بنابر اعلام بانک صادرات ایران، این بانک به منظور افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات متنوع، سریع و آسان که از طریق بسترهای اینترنتی ارایه می‌شود، امکان فعال‌سازی کاربران توسط مدیر تراکنش و اطلاع‌رسانی به‌کاربران در خصوص تعداد و جمع مبالغ در انتظار امضای هنگام ورود به سامانه را به قابلیت‌های این سامانه افزوده است.

 

این بانک همچنین اعلام‌کرد: برای پاسخگویی به نیاز فعالان اقتصادی و بازرگانان سامانه اینترنت بانک ویژه حساب‌های حقوقی و مشترک (BIB-Business Internet Banking) را از سال گذشته عملیاتی کرده که طی آن مشتریانی که دارای حساب حقوقی و یا مشترک‌ هستند (مانند شرکت‌ها و سازمان‌ها) می‌توانند از خدمات بانکی متنوع بر بستر اینترنت بهره‌مند شوند. تراکنش‌های مالی این سامانه مبتنی بر چند امضا بوده و امضاداران می‌توانند با توجه به شرایط برداشتی که در شعبه تعریف می‌شود امکان انجام تراکنش مالی در سامانه BIB را پیدا کنند.