افزایش سرمایه «شپلی» هفته جاری به سازمان بورس ارسال می‌شود

افزایش سرمایه «شپلی» هفته جاری به سازمان بورس ارسال می‌شود جانشین مدیرمالی پلی‌اکریل از انجام آخرین مراحل و رفع موارد برای نهایی کردن افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی و ارایه گزارش حسابرس به سازمان بورس در هفته جاری خبر داد. رامین ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بورس‌پرس، درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه پلی اکریل که […]

افزایش سرمایه «شپلی» هفته جاری به سازمان بورس ارسال می‌شود

جانشین مدیرمالی پلی‌اکریل از انجام آخرین مراحل و رفع موارد برای نهایی کردن افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی و ارایه گزارش حسابرس به سازمان بورس در هفته جاری خبر داد.

رامین ایرانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری بورس‌پرس، درباره آخرین وضعیت افزایش سرمایه پلی اکریل که با سؤال و نگرانی تعداد زیادی از سهامداران و همچنین اعلام بازگشایی نماد شرکت در هفته جاری توسط رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس (boursepress.ir/news/31112) همراه شده، اظهار داشت: موضوع افزایش سرمایه مدنظر شرکت در مراحل نهایی قرار دارد.

وی ادامه داد: گزارش حسابرس در مورد افزایش سرمایه ۱۱۸۵ درصدی در اولین فرصت که هفته جاری خواهد بود، به سازمان بورس ارسال می‌شود تا بررسی‌های لازم برای صدور مجوز انجام گیرد.

این مقام مسؤول با بیان این‌که چندمورد مدنظر کانون کارشناسان دادگستری برای ارزش‌گذاری هم رفع می‌شود، خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت تأمین مالی و افزایش سرمایه، مسؤولان شرکت با جدیت پیگیر این موضوع هستند و انتظار می‌رود هفته جاری با ارسال گزارش حسابرس به سازمان بورس، قدم آخر برای این برنامه برداشته شود.

 

ایرانی در پاسخ به برنامه سازمان بورس برای بازگشایی نماد «شپلی» در هفته جاری آن هم بدون مشخص شدن یا نشدن افزایش سرمایه به بورس پرس گفت: در جریان این موضوع و برنامه سازمان بورس نیستم و تا به امروز هم نامه ای دریافت نشده است.