۲۹۰۰ مزایده – شهرداری محمديه – اجاره بوفه پارک بانوان

آگهي  مزایده عمومی ۱-مزایده گزار: شهرداري محمديه ۲-موضوع مناقصه: شهرداری محمدیه بر اساس مجوز شماره ۱۰۶۷/۹۸ م/ش مورخ ۲۲/۱۰/۹۸ شورای محترم شهر محمدیه در نظر دارد یک باب بوفه واقع در پارک بانوان را به آدرس و مشخصات با شرایط پیوست به مدت یک‌سال به صورت اجاره واگذار نماید. لذا متقاضیان می توانند از تاریخ […]

آگهي  مزایده عمومی

۱-مزایده گزار: شهرداري محمديه

۲-موضوع مناقصه: شهرداری محمدیه بر اساس مجوز شماره ۱۰۶۷/۹۸ م/ش مورخ ۲۲/۱۰/۹۸ شورای محترم شهر محمدیه در نظر دارد یک باب بوفه واقع در پارک بانوان را به آدرس و مشخصات با شرایط پیوست به مدت یک‌سال به صورت اجاره واگذار نماید.

لذا متقاضیان می توانند از تاریخ ۱۵/۱۱/۹۸ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ به شرح ذیل نسبت به اخذ اسناد مزایده و تکمیل و تحویل پاکات به دبیرخانه شهرداری اقدام نماید.

۳-کمیسیون معاملات مالی شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

۴-به پیشنهاداتی که بعد از موعد مقرر به شهرداری تحویل گردد و پیشنهادات مخدوش، مشروط و ناخوانا و فاقد سپرده ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵-شرکت کنندگان بایستی ۱۵% ارزیابی اولیه طبق نظریه هیأت کارشناسان رسمی دادگستری به مبلغ ۸٫۱۰۰٫۰۰۰ ریال سپرده را در وجه جاری شهرداری ۳۱۰۰۰۰۲۳۳۱۰۰۱ نزد بانک ملی شعبه محمدیه جهت سپرده شرکت در مزایده واریز و یا یک فقره ضمانتنامه بانکی تحویل شهرداری نمایند.

۶- مهلت و محل دریافت اسناد: از تاریخ نشر آگهی مزایده نوبت اول حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ امور قراردادهای شهرداری محمدیه.

۷-مدت و محل ارایه پیشنهادات: از تاریخ نشر آگهی مزایده نوبت دوم حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۶/۱۱/۹۸ در دبیرخانه شهرداری محمدیه.

۸-زمان و محل گشایش پاکات پیشنهاد قیمت: ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۸/۱۱/۹۸ در محل دفتر شهردار می‌باشد و حضور نماینده شرکت‌کنندگان با معرفی نامه کتبی در جلسه گشایش پیشنهادات بلامانع می‌باشد.

۹-مبلغ واریزی را در پاکت (الف) و شرایط لازم جهت شرکت در مزایده در پاکت (ب) و فرم پیشنهادی را در پاکت (ج) قرار دهید.

۱۰–در صورتی که برندگان اول و دوم و سوم حاضر به انعقاد قرارداد نگردند.

ضمناً سپرده ضمانت نفرات دوم و سوم مزایده تا زمان انعقاد قرارداد قطعی و مجزا با نفر اول مزایده منعقد نخواهد شد.

۱۱-کلیه هزینه های آگهی بر عهده برنده مزایده می‌باشد.

۱۲-شرکت کننده اعلام می‌دارد که در موقع قرارداد مشمول منع مداخله کارمندان دولتی و کشوری نمی‌باشد در صورتیکه خلاف آن برای کارفرما محرز شود قرارداد فسخ می‌گردد.

۱۳-برنده مزایده بایستی کل مبلغ اجاره را در زمان تنظیم قرارداد به صورت چک های ماهیانه پرداخت نماید.

۱۴-کلیه هزینه های بیمه “مالیات، آب، برق، گاز و تلفن و حفظ و حراست بوفه بر عهده مستاجر می‌باشد.

۱۵-حدنصاب شرکت کنندگان ۳ نفر می‌باشد.

سرپرست شهرداری محمدیه-داوود اولادی