۲۹۲۸ مزایده – شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی – فروش موتور برق ژنراتور، کنتور و شیر برنجی کپسول گاز کلرمستعمل و…

آگهی تجدید مزایدههای عمومی شمارههای ۱/۱-۹۸، ۱/۴-۹۸، و آگهی مزایده عمومی ۶-۹۸ شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در نظر دارد کالاهای به شرح ذیل را با جزئیات مندرج در اسناد مزایده وبا بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به صورت الکترونیکی واگذار نماید.      شماره موضوع مبلغ پایه مبلغ تضمین […]

آگهی تجدید مزایدههای عمومی شمارههای ۱/۱-۹۸، ۱/۴-۹۸، و آگهی مزایده عمومی ۶-۹۸

شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در نظر دارد کالاهای به شرح ذیل را با جزئیات مندرج در اسناد مزایده وبا بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (www.setadiran.ir) به صورت الکترونیکی واگذار نماید.

 

  

شماره

موضوع

مبلغ پایه

مبلغ تضمین (ریال)

ساعت گشایش پاکات

۱/۱- ۹۸

فروش دو دستگاه موتور برق ژنراتور

۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۱۲۵٫۰۰۰٫۰۰۰

۰۹:۰۰

۱/۴- ۹۸

فروش ۱۳۰۲ دستگاه کنتور  و شیر برنجی کپسول گاز کلرمستعمل

۶۷۷٫۳۹۵٫۸۰۰

۴۴٫۰۰۰٫۰۰۰

۰۹:۰۵

۹۸-۶

فروش تقریبی ۶۲۳۷۰ متر لوله های مدفون در جنس و سایزهای مختلف

۷٫۱۷۷٫۱۴۰٫۰۰۰

۳۹۵٫۰۰۰٫۰۰۰

۰۹:۱۰

 

 

مهلت دریافت اسناد مزایده: از تاریخ ۱۱/۱۲/۱۳۹۸ لغایت ۱۵/۱۲/۱۳۹۸

تاریخ بازدید: از مورخه ۱۱/۱۲/۱۳۹۸ لغایت ۲۵/۱۲/۱۳۹۸ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح لغایت ۱۴:۰۰

 آخرین مهلت ارسال پیشنهاد قیمت: مورخ ۲۵/۱۲/۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۰    تاریخ گشایش پاکات: ۲۶/۱۲/۱۳۹۸

ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می‌باشد :

.۱ برگزاری مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت، گشایش پاکات، اعلام به برنده، واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می‌باشد .

.۲ پیشنهاد می‌گردد با توجه به تنوع کالاهای مطرح شده در مزایده قبل از ارایه پیشنهاد از اقلام موضوع مزایده بازدید به عمل آورید .

.۳ علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) باشماره‌های ذیل تماس حاصل نمایند: مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش (ثبت نام/پروفایل مزایده‌گر) موجود است

این شرکت در رد یا قبول پیشنهادات برابر قوانین و مقررات مربوطه مختار می‌باشد برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط شرکت در مزایده  و مشخصات آن  به وب سايت شركت آب و فاضلاب روستايي خراسان جنوبي (www.abfar-kj.ir) و یا وب سايت پايگاه ملي اطلاع رساني مناقصات (www.iets.mporg.ir) مراجعه و يا با شماره تلفن: ۸-۳۲۲۱۴۷۵۲- ۰۵۶ اداره امور حقوقي و قراردادها و یا اداره پشتیبانی و خدمات عمومی تماس حاصل فرمایید.