کارت خرید سپه، خدمتی در راستای اقتصاد مقاومتی است

کارت خرید سپه، خدمتی در راستای اقتصاد مقاومتی است عضو هیأت‌مدیره بانک سپه در سمینار آموزشی کارت خرید سپه گفت: کارت خرید سپه، خدمتی در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی است. به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی‌پرتوافکنان، عضو هیأت‌مدیره بانک سپه در خصوص تلاش بانک سپه برای مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک […]

کارت خرید سپه، خدمتی در راستای اقتصاد مقاومتی است

عضو هیأت‌مدیره بانک سپه در سمینار آموزشی کارت خرید سپه گفت: کارت خرید سپه، خدمتی در راستای اقتصاد مقاومتی و کمک به تولید ملی است.

به گزارش مناقصه‌مزایده، مصطفی‌پرتوافکنان، عضو هیأت‌مدیره بانک سپه در خصوص تلاش بانک سپه برای مشارکت در تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به واحدهای تولیدی سخن گفت و خدمات جدید بانک سپه از جمله کارت خرید سپه را در همین راستا برشمرد.

 

وی با بیان این‌که اقتصاد کشور بانک محور است، نقش بانک‌ها را در مسیر هدایت اقتصاد و کمک به بهبود معیشت مردم مؤثر برشمرد و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث توجه به حوزه‌های اقتصادی و بهبود معیشت مردم و حل مشکلات آن‌‌‌ها و نیز تلاش برای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی، بانک‌ها باید به ایفای جدی‌تر نقش خود در حوزه اقتصاد بپردازد.