۳۰۰۴ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان يزد – خرید لوله فاضلاب کاروگیت کوپلردار ،کنتور آب و لوله پنج لایه،بوشن تبدیل،رابط توپیچ کوپلی وکلکتور در اقطار مختلف

آگهي مناقصه عمومي یک مرحله‌اي شركت آب و فاضلاب استان يزد در نظر دارد اقلام  ذیل را از محل اعتبارات داخلي و تحت نظارت كميسيون فني خريد خود، از توليدكنندگان واجد شرايط و از طريق برگزاري مناقصه عمومي  توأم با ارزیابی کیفی خريداري نمايد. ردیف موضوع مناقصه روش برگزاری مناقصه مدت تحويل تضمين شركت در […]

آگهي مناقصه عمومي یک مرحله‌اي

شركت آب و فاضلاب استان يزد در نظر دارد اقلام  ذیل را از محل اعتبارات داخلي و تحت نظارت كميسيون فني خريد خود، از توليدكنندگان واجد شرايط و از طريق برگزاري مناقصه عمومي  توأم با ارزیابی کیفی خريداري نمايد.

ردیف

موضوع مناقصه

روش برگزاری مناقصه

مدت تحويل

تضمين شركت در مناقصه (ریال)

۱

خرید۸۱۰۰ متر لوله فاضلاب کاروگیت کوپلردار در اقطار ۲۰۰، ۲۵۰، ۳۱۵ میلیمتر

یک مرحله ای

۲ ماه

۲۴۳٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

خرید ۶۰۸۰ عدد کنتور آب در اقطار ۲/۱، ۴/۳، ۱و ۲/۱/۱اینچ

دو مرحله ای

۲ ماه

۱٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳

خرید ۱۳۰۰۰ متر لوله پنج لایه،بوشن تبدیل،رابط توپیچ کوپلی وکلکتور در اقطار ۲/۱، ۴/۳، ۱و ۲/۱/۱اینچ

یک مرحله ای

۲ ماه

۴۴۲٫۰۰۰٫۰۰۰

 از كليه شر كتهاي توليدكننده دعوت ميشود از تاريخ انتشار آگهي پس از ثبت نام در پايگاه اين شركت به نشاني www.abfayazd.ir  و واريز وجه به مبلغ ۳۰۰٫۰۰۰ ریال به صورت اينترنتي نسبت به دريافت اسناد مناقصه اقدام نمایند.تصريح مي‌گردد مستندسازي در پايگاه اطلاع رساني مناقصات به نشاني www.iets.mporg.ir  قابل مشاهده مي‌باشد.  

متقاضيان مي‌تواند ضمانتنامه شرکت در مناقصه را به يكي از صورت‌هاي پيش بيني شده در آيين‌نامه تضمين براي معاملات دولتي كه در اسناد مناقصه درج شده است، ارايه نمايند. مهلت ارايه پيشنهادات به دبيرخانه اين شركت تا ساعت ۱۳:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۴/۹۹ می‌باشد. پس از ارزيابي كيفي پاکت‌های مناقصه واجدين شرايط در ساعت ۱۰:۰۰ صبح روز سه‌شنبه ۳۱/۰۴/۹۹ گشایش خواهد شد.

شماره تلفن تماس ۱۵۵و۳۱۶۴۱۲۴-۰۳۵ مي‌باشد.

شركت آب و فاضلاب استان يزد

سهامي خاص