۳۰۱۳ مناقصه – سازمان بنادر و دریانوردی – راهبری، تعمیر، نگهداری و پشتیبانی شبکه، تجهیزات رایانه‌ای، مخابرات وwan و خرید قطعات مصرفی و تجهیزات مورد نیاز

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی(راهبری، تعمیر، نگهداری و پشتیبانی شبکه، تجهیزات رایانه‌ای، مخابرات وwan و خرید قطعات مصرفی و تجهیزات مورد نیاز) سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی راهبردی، تعمیر، نگهداری و پشتیبانی شبکه، تجهیزات رایانه‌ای، مخابرات و wan و خرید قطعات مصرفی و […]

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی(راهبری، تعمیر، نگهداری و پشتیبانی شبکه، تجهیزات رایانه‌ای، مخابرات وwan و خرید قطعات مصرفی و تجهیزات مورد نیاز)

سازمان بنادر و دریانوردی در نظر دارد مناقصه عمومی یک مرحله‌ای با ارزیابی کیفی راهبردی، تعمیر، نگهداری و پشتیبانی شبکه، تجهیزات رایانه‌ای، مخابرات و wan و خرید قطعات مصرفی و تجهیزات مورد نیاز را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به شماره ۲۰۹۹۰۰۳۲۹۲۰۰۰۰۱۳ برگزار نماید.

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارایه پیشنهاد مناقصه‌گران و گشایش پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد. شرکت‌های دارای شرایط ذیل لازم است در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان را محقق سازند.

تاریخ انتشار فراخوان در سامانه مزبور ۲۴/۰۴/۱۳۹۹ می‌باشد.

۱-مدت و محل اجرا: مدت زمان انجام کار یک‌سال و محل انجام خدمات سازمان بنادر و دریانوردی (پنج ساختمان مرکزی، شماره۲، کیش، فرمانیه و نیلو) می‌باشد.

۲-روش برگزاری مناقصه: عمومی، یک‌مرحله‌ای

۳-شیوه دریافت و تحویل اسناد: فشرده

۴-گواهینامه، رسته، رشته و پایه مورد نیاز: شرکت کنندگان باید گواهینامه تأييد صلاحیت ایمنی پیمانکاری، گواهی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات (افتا) و گواهی صلاحیت از شورای عالی فضای مجازی کشور را در هر ۲ رشته ذیل به صورت توأمان داشته باشند.

رسته

رشته

رتبه

انتقال اطلاعات

شبکه داده‌های رایانه‌ای و مخابراتی

۲

ارایه خدمات

خدمات پشتیبانی

۲

۵-آخرین مهلت دریافت اسناد از سایت: ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۹/۰۴/۹۹

۶-آخرین مهلت بارگذاری اسناد در سایت: ساعت ۱۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۲/۰۵/۹۹

۷-اعلام نتایج ارزیابی کیفی و ارسال دعوتنامه برای مناقصه‌گران منتخب: روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۹۹

۸-بازگشایی پاکت‌های مالی مناقصه: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۲/۰۵/۹۹

اطلاعات تماس دستگاه مناقصه‌گزار: آدرس: میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، انتهای خیابان شهیدی، پلاک۱، سازمان بنادر ودریانوردی تلفن: ۸۴۹۳۱-۰۲۱

اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه: مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت‌نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸