۳۰۱۷ مناقصه – شركت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ايران – بازسازی انبارهای تحت پوشش

نوبت اول فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای   ۱- مناقصه گزار :شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲ به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶ ۲- موضوع مناقصه: بازسازی انبارهای تحت پوشش به شرح جدول ذیل   ردیف نام استان نام انبار تضمین شرکت […]

نوبت اول

فراخوان مناقصه عمومی همزمان با ارزیابی کیفی (فشرده) یک مرحله‌ای

 

۱- مناقصه گزار :شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲ به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶

۲- موضوع مناقصه: بازسازی انبارهای تحت پوشش به شرح جدول ذیل

 

ردیف

نام استان

نام انبار

تضمین شرکت در مناقصه (ریال)

۱

تهران

انجام آسفالت ورودی و بتن ریزی انبار بین کندوهای مدرس تهران

۱٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۲

تهران

بازسازی ۲ باب انبار کالای اساسی امین زاده

۱٫۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳

فارس

بازسازی ۱ باب انبار کالای اساسی شیراز

۱٫۸۵۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۴

کردستان

بازسازی ۳  باب انبار کالای اساسی قروه و بیجار

۱٫۶۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۵

قزوین

بازسازی ۱ باب انبار کالای اساسی قزوین

۲٫۱۸۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۶

همدان

بازسازی ۱ باب انبار کالای اساسی ملایر

۵۴۱٫۰۰۰٫۰۰۰

۷

مازندران

بازسازی ۱ باب انبار کالای اساسی فریدونکنار

۱٫۴۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۸

کرمانشاه

بازسازی ۱ باب انبار کالای اساسی کرمانشاه

۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۹

سیستان و بلوچستان

بازسازی ۱ باب انبار کالای اساسی شماره ۵ مکران (طریق القدس) چابهار

۳٫۶۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰

۳- زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان می‌توانند اسناد مناقصه را از تاريخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهي نوبت اول به مدت ۷ روز کاری تا مورخ ۰۷/۰۵/۹۹ از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir و یا مراجعه مستقیم به نشانی: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه چهارم، دبيرخانه كميسيون معاملات به همراه معرفی نامه دریافت نمایند.

۴- هزينه تهیه اسناد:واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ریال به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک‌ها به صورت پایا جهت هر انبار.

۵-  مدت اعتبار پیشنهادها:سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۶- مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: واريزوجه نقد به شرح جدول فوق  به عنوان سپرده شركت در مناقصه به حساب شماره ۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷۳۹۰۱۰۰۰۰ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط با تمديد اعتبار ۳ ماهه.

۷- شرایط شرکت در مناقصه: اشخاص حقوقی دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه ۵ رشته ابنیه برای بازسازی انبارها و برای مناقصه آسفالت محوطه انبار مدرس حداقل پایه ۵ رشته ابنیه و ۴ رشته راه.

۸- زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۹۹ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم سالن جلسات خواهد بود.

۹- نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست بر طبق شرایط ودستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال پاکات اقدام نمایند.

۱۰-  زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست اسناد مناقصه را شامل اوراق ارزیابی کیفی، پاکات (الف ، ب ، ج) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.irدرج و در عین حال پاکات مذکور را ظرف مدت دو هفته از آخرین روز تحویل اسناد تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ ۲۰/۰۵/۹۹به نشانی: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۱۱-  مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می‌بایست مراحل ثبت نام در سایت www.setadiran.ir را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.

۱۲-  متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن: ۸۴۳۹۹۷۴۲ تماس و همچنین آگهی فراخوان را از طریق نشانی اینترنتی www.gtc-portal.comملاحظه نمایند. ضمناً اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه به شرح زیر می‌باشد.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱

دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه بخش «ثبت نام/ پروفایل تأمین کننده / مناقصه‌گر» موجود است.

 

 

 

                                     شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران