۳۰۴۶ مزایده – بانک سپه – فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز بانک سپه واقع در خوزستان

مزایده فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز بانک سپه واقع در خوزستان به شماره ]۱/۹۹/۴۲۳[ (نوبت دوم)   بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود در خوزستان به شرح جدول ذیل را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات […]

مزایده فروش املاک تملیکی و مازاد بر نیاز بانک سپه واقع در خوزستان

به شماره ]۱/۹۹/۴۲۳[

(نوبت دوم)

 

بانک سپه در نظر دارد املاک و مستغلات تحت اختیار خود در خوزستان به شرح جدول ذیل را از طریق مزایده عمومی و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” (به نشانی الکترونیکی setadiran.ir ) و با شماره مزایده ۱/۹۹/۴۲۳به صورت الکترونیکی به فروش برساند.

تاریخ انتشار: روز دوشنبه به تاریخ۲۷/۰۵/۹۹، مهلت دریافت اسناد مزایده: ساعت ۱۳:۰۰ روز سه‌شنبه به تاریخ۱۱/۰۶/۹۹، تاریخ بازدید: از ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز دوشنبه به تاریخ۲۷/۰۵/۹۹ لغایت ساعت ۱۲:۰۰ روز چهارشنبه به تاریخ ۰۵/۰۶/۹۹ ( به جزپنج‌شنبه‌ها و ایام تعطیل).

مهلت ارسال پیشنهاد: ساعت ۱۳:۰۰روز سه‌شنبه به تاریخ ۱۱/۰۶/۹۹، تاریخ گشایش پاکات پیشنهادی: روز دوشنبه به تاریخ ۱۷/۰۶/۹۹ می‌باشد.

نحوه فروش: نقد

 

توضیحات و شرایط:

۱٫  متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاع از جزئیات مزایده حاضر با شماره تلفن‌های ۳۲۲۳۷۷۵۶-۰۶۱  و۳۲۲۳۷۷۵۷-۰۶۱و یا به نشانی: خوزستان،اهواز،خیابان سلمان فارسی، بین حافظ وکتانباف، مدیریت شعب بانک سپه منطقه خوزستان،طبقه اول، دایره پشتیبانی و خدمات مراجعه فرمایند.

۲٫  شرکت در مزایده صرفاً از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت “ستاد” می‌باشد و کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده (در صورت وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده (ودیعه)، ارسال پیشنهاد قیمت و اطلاع از وضعیت برنده بودن مزایده‌گران محترم از این طریق امکان پذیر می‌باشد.

۳٫   علاقمندان به شرکت در مزایده می‌بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره‌های دفتر ثبت نام ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ و مرکز تماس ۴۱۹۳۴-۰۲۱ درتهران و شماره‌های ۳۴۴۵۸۴۳۸۳-۰۶۱ و ۳۴۴۳۱۰۸۳-۰۶۱ در اهواز به آدرس: بلوار پاسداران، حد فاصل میدان چهارشیر و میدان فرودگاه، شهرک صنعتی شماره یک، مرکز آموزش بازرگانی خوزستان تماس حاصل نمایند و یا به آدرس اینترنتی www. setadiran.ir مراجعه نمایند. کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

  ۴٫مزایده‌گران می‌بایست ۵% از قیمت پایه مزایده را به عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب جاری طلایی شماره ۱۲۶۱۸۰۰۰۹۸۶۰۵ به نام اداره کل پشتیبانی و خدمات (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک سپه) واریز و پس از ثبت و ارسال در سامانه تدارکات الکترونیک دولت (www.setadiran.ir) تصویر فیش واریزی را در سامانه مذکور بارگذاری و یا مبلغ مورد اشاره را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند