۳۱۱۱ مناقصه – شركت آب و فاضلاب استان زنجان – عملیات اجرای پروژه آبرسانی روستای پالتلو

آگهي مناقصه عمومی یک مرحله‌ای شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه‌ عمومی به شرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه واگذار نماید. ۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار:شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: زنجان، کمربندی شمالی، ابتدای زیباشهر، کدپستی: ۴۵۱۴۹۷۸۷۵۷ ۲-عنوان و […]

آگهي مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

شركت آب و فاضلاب استان زنجان در نظر دارد انجام پروژه برابر اطلاعات مشروحه ذیل را از طریق مناقصه‌ عمومی به شرکت‌های تشخیص صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه واگذار نماید.

۱-نام و نشانی مناقصه‌گزار:شركت آب و فاضلاب استان زنجان به آدرس: زنجان، کمربندی شمالی، ابتدای زیباشهر، کدپستی: ۴۵۱۴۹۷۸۷۵۷

۲-عنوان و مشخصات كلي مناقصه:

شماره مناقصه

شماره فراخوان سامانه

موضوع

برآورد اولیه (ریال)

محل تأمین اعتبار

رشته و

پایه مورد نیاز

تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار(ریال)

۶۴-۹۹

 

۲۰۹۹۰۰۱۲۳۰۰۰۰۰۲۶

 

عملیات اجرای پروژه آبرسانی روستای پالتلو شهرستان زنجان

 

۴٫۰۸۸٫۲۶۱٫۱۳۵

اعتبارات استانی و اسنادخزانه و… طبق شرح در اسناد

حداقل پایه ۵ در رشته آب

۲۰۴٫۵۰۰٫۰۰۰

 

۳-تاریخ وآدرس دریافت اسناد مناقصه: از  ساعت ۱۱:۰۰ صبح مورخ۲۵/۰۸/۹۹  لغایت ساعت ۱۱:۰۰ صبح  مورخ۰۱/۰۹/۹۹در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرسwww.setadiran.irجهت دریافت موجود است ومعامله ازثبت و دریافت اسناد تا ارسال پاکات توسط مناقصه‌گران، ازطریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت انجام خواهد شد.

*نکته مهم*: مناقصه‌گران جهت شرکت در مناقصه حتماَ می‌بایست در بازه زمانی فوق نسبت به دریافت اسناد فقط از سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اقدام نمایند، در غیر این صورت امکان شرکت در مناقصه فوق برای ایشان وجود نخواهد داشت.

۴- نوع تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار:تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار می‌بایست به یکی از صوردرج شده در آیین نامه تضمین برای معاملات دولتی ارایه گردد که جزئیات به صورت مشروح در اسناد مناقصه توضیح داده شده است.

۵- مدت اعتبار پیشنهادها: ۳ ماه از تاریخ آخرین مهلت تسلیم پیشنهادها بوده و قابل تمدید تا ۳ ماه دیگر می‌باشد.

۶- سایت‌های ثبت آگهی: http://iets.mporg.ir http://znabfa.ir , http://tender.nww.ir

۷-مهلت تحویل پاکات مناقصه: پاکات مناقصه باید حداکثر تا ساعت۱۱:۰۰ صبح  مورخ ۱۱/۰۹/۹۹از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ارایه گردد و به پاکاتی که خارج از سامانه تدارکات الکترونیکی واصل شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تذکر: مناقصه‌گران می‌بایست اصل تضمین شرکت در مناقصه را علاوه بر ثبت در سامانه ستاد، در یک پاکت دربسته تا یک ساعت قبل از گشایش پاکات به دبیرخانه شرکت آب و فاضلاب استان تحویل نمایند.

۸- مکان تحویل اسناد: از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی به آدرس www.setadiran.ir

۹-زمان گشایش پاکات: پاکات مناقصه مذکور در ساعت ۱۱:۰۰ صبح مورخ۱۲/۰۹/۹۹در سالن کنفرانس شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گشایش خواهد شد.

۱۰ – شرکت در مناقصه و ارایه پیشنهاد به منزله قبول اختیارات وتکالیف دستگاه مناقصه‌گزار موضوع ماده ۱۰ آیین‌نامه معاملات دولتی می‌باشد. شرکت آبفا در رد يا قبول هر يك از پيشنهادات مختار است.

۱۱ – علاوه بر صلاحیت پیمانکاری، داشتن صلاحیت ایمنی برای شرکت در مناقصه الزامی می‌باشد.

۱۲به قرارداد فوق ۱۵% پیش پرداخت تعلق می‌گیرد.

۱۳- سایر اطلاعات و جزئیات مربوطه در اسناد مناقصه مندرج است.

۱۴- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مخدوش و همچنین پیشنهاداتی که پس از مهلت مقرر در فراخوان واصل گردد ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۵هزینه کلیه آگهی‌ها به عهده برنده مناقصه مي‌باشد.

 

 

دفتر‌روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان زنجان