۳۱۴۷ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران – خرید اقلام و تجهیزات سخت

  ۱-     مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲، به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶ ۲-     موضوع مناقصه:خرید اقلام و تجهیزات سخت افزاربه شرح ذیل: ۱-   تعداد ۴ دستگاه سرور با مشخصات ذیل:   ۲-   یک دستگاه Enclosure با ظرفیت و مشخصات ذیل:     ۳-   تعداد […]

 

۱-     مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲، به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶

۲-     موضوع مناقصه:خرید اقلام و تجهیزات سخت افزاربه شرح ذیل:

۱-   تعداد ۴ دستگاه سرور با مشخصات ذیل:

 

۲-   یک دستگاه Enclosure با ظرفیت و مشخصات ذیل:

 

 

۳-   تعداد ۲ دستگاه San Storage  با ظرفیت و مشخصات ذیل:

 

 

۴-   یک بسته اعتباری و فعالسازی ۱۲ درگاه San Switch  با مشخصات ذیل:

 

 

۳-     برآورد مناقصه: ۳۷٫۹۷۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال

۴-     زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان می‌توانند اسناد مناقصه را از تاريخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهي به مدت ۷ روز تا مورخ ۱۳/۱۰/۹۹ از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.irدریافت نمایند.

۵-     هزينه تهیه اسناد: واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱ IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک‌ها به صورت پایا.

۶-      مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۷-     مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: واريز وجه نقد به مبلغ۱٫۸۹۸٫۵۰۰٫۰۰۰ریال به عنوان سپرده شركت در مناقصه به حساب شماره ۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷۳۹۰۱۰۰۰۰ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط ۳ ماهه با تمديد اعتبار ۳ ماه دیگر.

۸-    زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز چهارشنبه مورخ ۲۴/۱۰/۹۹ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

۹-     نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست برطبق شرایط و دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال پاکات اقدام نمایند.

۱۰-  زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست اسناد مناقصه شامل پاکات (الف و ب و ج) را تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ ۲۳/۱۰/۹۹ در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir بارگذاری نمایند و در عین حال فیزیک پاکت (الف) را تا تاریخ فوق به نشانی: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۱۱- مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می‌بایست مراحل ثبت نام در سایت www.setadiran.ir را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.

۱۲- متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۳۹۹۷۴۲ تماس حاصل نمایند. ضمناً اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه به شرح زیر می باشد.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱ دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸ اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه بخش «ثبت نام/ پروفایل تأمین کننده / مناقصه‌گر» موجود است.

 

                                                شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران