۳۱۸۷ مناقصه – سازمان بنادر ودریانوردی – بروزرسانی، ارتقا و طراحی، ارایه و پیاده سازی راهکار سخت افزاری سیستم یکپارچه مرکز تلفن واقع در ساختمان مرکزی

سازمان بنادر ودریانوردی آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی “بروزرسانی، ارتقا و طراحی، ارایه و پیاده سازی راهکار سخت افزاری سیستم یکپارچه مرکز تلفن واقع در ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی” شماره فراخوان در سامانه ستاد: ۲۰۹۹۰۰۳۲۹۳۰۰۰۰۴۱ بدین وسیله به اطلاع می‌رساند سازمان بنادر ودریانوردی در نظر دارد جهت”بروزرسانی، ارتقا و […]

سازمان بنادر ودریانوردی

آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌ای همراه با ارزیابی کیفی “بروزرسانی، ارتقا و طراحی، ارایه و پیاده سازی راهکار سخت افزاری سیستم یکپارچه مرکز تلفن واقع در ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی”

شماره فراخوان در سامانه ستاد: ۲۰۹۹۰۰۳۲۹۳۰۰۰۰۴۱

بدین وسیله به اطلاع می‌رساند سازمان بنادر ودریانوردی در نظر دارد جهت”بروزرسانی، ارتقا و طراحی، ارایه و پیاده سازی راهکار سخت افزاری سیستم یکپارچه مرکز تلفن واقع در ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی” را از طریق مناقصه عمومی یک مرحله‌ای ارزیابی کیفی اقدام نماید.

لذا از کلیه شرکت‌های واجد شرایط دعوت به عمل می‌آید با رعایت ساز و کار ذیل نسبت به شرکت در فرآیند مذکور اقدام نمایند.

۱-با مراجعه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به نشانی اینترنتی www.setadiran.ir نسبت به بارگذاری اسناد اقدام و رسید دریافت گردد.

۲-چنانچه شرکت‌های متقاضی پیش از این در سامانه مذکور ثبت‌نام نکرده‌اند می‌بایست مراحل ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) را انجام دهند.(جهت ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (توکن) با شماره‌های درج شده در قسمت پشتیبانی سامانه مذکور تماس حاصل نمایند).

۳-کلیه فرآیند برگزاری فراخوان مذکور در سامانه ستاد صورت می‌پذیرد، اما ضروری است دریافت و ارسال اسناد تا پایان فرآیند، صرفاً از طریق سامانه مذکور صورت گیرد، در غیر این صورت امکان شرکت در ادامه فرآیند برای شرکت‌های متقاضی وجود ندارد.

۴-کلیه اسناد مربوط به ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه هم زمان به صورت یکجا و در قالب فایل(فایل ارزیابی کیفی و فایل پیشنهاد مناقصه) تحویل شرکت های متقاضی می گردد.

۵-متقاضیان می‌بایست به صورت هم زمان اسناد ارزیابی کیفی و اسناد پیشنهاد مناقصه شامل ۴ پاکت(ارزیابی کیفی، الف، ب و ج) را در سامانه ستاد بارگزاری نمایند.

۶-جلسه توضیح و تشریح اسناد براساس تاریخ ذیل در محل سالن جلسات واقع در اداره کل مهندسی و تجهیزات (طبقه پنجم) برگزاری شده و حضور نماینده مطلع فنی و بازرگانی کلیه شرکت های سازنده تجهیزات مذکور که تمایل به شرکت در مناقصه را دارند با در دست داشتن معرفینامه کتبی ضروری می‌باشد.

جلسه پرسش و پاسخ

مهلت بارگذاری

مهلت دریافت

موضوع

ساعت ۱۰:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۹/۱۲/۱۳۹۹

ساعت ۱۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۶/۱۲/۱۳۹۹

ساعت ۱۹:۰۰ روز شنبه مورخ ۰۲/۱۲/۱۳۹۹

بروزرسانی، ارتقا و طراحی، ارایه و پیاده سازی راهکار سخت افزاری سیستم یکپارچه مرکز تلفن واقع در ساختمان مرکزی سازمان بنادر و دریانوردی

نشانی و مشخصات آگهی دهنده: تهران، میدان ونک، ابتدای بزرگراه شهید حقانی، بعد از چهارراه جهان کودک، خیابان دکتر شهیدی، پلاک۱، ساختمان سازمان بنادر ودریانوردی

دورنگار: ۸۸۶۵۱۱۹۱-۰۲۱ تلفن: ۸۴۹۳۲۳۵۱-۰۲۱ رایانامه: Technical@pmo.ir