۳۱۹۴ مناقصه – شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران – تأمین ۲۶ نفر نیروی حفاظت فیزیکی ساختمان‌ها و انبارها و سیلوهای تحت پوشش در استان اردبیل

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای   ۱-     مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲ به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶ ۲-    موضوع مناقصه: تأمین ۲۶ نفر نیروی حفاظت فیزیکی ساختمان‌ها و انبارها و سیلوهای تحت پوشش در استان اردبیل ۳-    زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان […]

فراخوان مناقصه عمومی یک مرحله‌ای

 

۱-     مناقصه‌گزار: شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به نشانی: تهران، میدان جهاد، شماره ۱۲ به شماره ثبت: ۲۵۵۲۰ و شناسه: ۱۰۱۰۰۷۰۹۸۲۶

۲-    موضوع مناقصه: تأمین ۲۶ نفر نیروی حفاظت فیزیکی ساختمان‌ها و انبارها و سیلوهای تحت پوشش در استان اردبیل

۳-    زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان می‌توانند اسناد مناقصه را از تاريخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهي به مدت ۷ روز تا مورخ ۱۲/۱۲/۹۹ از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی www.setadiran.ir دریافت نمایند.

۴-    هزينه تهیه اسناد: واریز مبلغ ۵۰۰٫۰۰۰ ریال به حساب بانک مرکزی به شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۴۰۰۵۹۱۱ IR و شناسه ۳۹۷۰۵۸۲۸۲۲۹۴۲۱۰۰۵۵۹۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ قابل واریز در کلیه شعب بانک‌ها به صورت پایا.

۵-     مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات می‌باشد.

۶-    مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: واريز وجه نقد به مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال به عنوان سپرده شركت در مناقصه به حساب شماره ۳۹۰۱۰۰۰۰۴۰۰۱۰۵۸۲۰۶۳۷۳۷۴۷ IR خزانه نزد بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران به نام شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران و يا ضمانتنامه بانكي بلاقيد و شرط ۳ ماهه با تمديد اعتبار ۳ ماه دیگر.

۷-  زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۲۴/۱۲/۹۹ در محل شركت به نشاني: تهران، خيابان فاطمي، نبش حجاب، شماره ۲۲۵، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران (ساختمان شماره ۲)، طبقه دوم، سالن جلسات خواهد بود.

۸-    نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست برطبق شرایط و دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال پاکات اقدام نمایند.

۹-  زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصه‌گران می‌بایست اسناد مناقصه را شامل پاکات (الف ، ب ، ج) در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir درج و در عین حال پاکات مذکور را ظرف مدت ۱۰ از آخرین روز تحویل اسناد تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۲۳/۱۲/۹۹ به نشانی: تهران، ميدان جهاد، شماره ۱۲، شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران، طبقه هفتم، دبيرخانه محرمانه حراست تحويل و رسيد دريافت نمايند.

۱۰-  مناقصه‌گران در صورت عدم عضویت قبلی در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می‌بایست مراحل ثبت نام در سایت www.setadiran.ir را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.

۱۱-  متقاضیان شرکت در مناقصه در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۸۴۳۹۹۷۴۲ تماس و همچنین آگهی فراخوان را از طریق نشانی اینترنتی www.gtc-portal.com ملاحظه نمایند. ضمناً اطلاعات تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه به شرح زیر می‌باشد.

مرکز تماس: ۴۱۹۳۴-۰۲۱  دفتر ثبت نام: ۸۸۹۶۹۷۳۷ و ۸۵۱۹۳۷۶۸  اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه بخش «ثبت نام/ پروفایل تأمین کننده / مناقصه‌گر» موجود است.

                                                                     

                                                                                  شركت مادر تخصصي بازرگاني دولتي ايران