۳۱۹۸ فراخوان مشارکت – شهرداری فرمهین – احداث مجتمع تجاری

آگهی فراخوان مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و ساز شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره  ۴۱۰  مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷  نسبت به احداث مجتمع تجاری واقع در شهر فرمهین جنب میدان قائم مقام فراهانی با مشارکت سرمایه گذار اقدام  نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید، دریافت برگ شرایط و درخواست […]

آگهی فراخوان مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و ساز

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره  ۴۱۰  مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷  نسبت به احداث مجتمع تجاری واقع در شهر فرمهین جنب میدان قائم مقام فراهانی با مشارکت سرمایه گذار اقدام  نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید، دریافت برگ شرایط و درخواست شرکت در این فراخوان از تاریخ ۱۲/۱۲/۱۳۹۹ لغایت پایان وقت اداری مورخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۹ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ به استثناء ایام تعطیل به نشانی: استان مرکزی، شهرستان فراهان، شهر فرمهین، بلوار امیرکبیر، شهرداری فرمهین مراجعه نمایند و جهت تسلیم پیشنهادات خود از تاریخ ۲۴/۱۲/۱۳۹۹ الی ۲۱/۰۱/۱۴۰۰ اسناد خود را به این شهرداری تحویل دهند. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکات شرکت نمایند.

*تاریخ گشایش پیشنهادات رسیده رأس ساعت۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۲۲/۰۱/۱۴۰۰ در حضور اعضای هیأت عالی معاملات و اعضای هیأت عالی سرمایه گذاری شهرداری فرمهین می‌باشد وضمنا شرکت کنندگان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکات حضور داشته باشند.

*آخرین مهلت  شرکت در مناقصه و تحویل  پاکت‌های  پیشنهادی این فراخوان تا پایان وقت  اداری روز شنبه مورخ  ۲۱ /۰۱/۱۴۰۰ می باشد.

آورده شهرداری:

الف)عرصه به مساحت ۲۹۸۹ متر مربع با کاربری تجاری

ب)مجوز شهرداری به سرمایه‌گذار در ساخت سه طبقه با سطح اشغال حدوداً  ۷۰ درصد و با زیر بنای حدود ۶۰۰۰ متر مربع شامل طبقات زیرزمین +همکف+اول  

۲) آورده سرمایه‌گذار بخش خصوصی:

ب) ساخت، تکمیل، راه اندازی و تحویل کامل مجتمع تجاری سه طبقه فوق همراه با محوطه سازی دور مجتمع

ج)  کلیه هزینه‌های نقشه، نظارت، مجری،  کارشناسی و… بر عهده سرمایه گذار می‌باشد.

د) تهیه و نصب کلیه انشعابات نظیر آب، برق، گاز و غیره

ه) گرمایش موتور خانه مرکزی، آسانسور و دستورات شهرداری در حین کار و در مجموع کل هزینه ساخت به عهده سرمایه‌گذار می‌باشد.

و )متریال سقف INTELDEK شامل بلوک تحتانی، کاما اسپیسر و بلوک فوقانی توسط شرکت پایدار بن کیانمهر تهیه گردد.

نظریه کارشناسی:

درمجموع با توجه به مراتب پیش گفته، موقعیت استقرار عرصه، نحوه دسترسی و با لحاظ جمیع جهات دخیل و موثر در این قضیه و با لحاظ آورده‌های هریک از طرفین اعم از شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی، میزان مشارکت هریک از طرفین به شرح ذیل تعیین و عنوان سهم الشرکه پایه جهت شرکت در فراخوان مشارکتی فوق پیشنهاد می‌گردد:

۱-   سهم الشرکه شهرداری فرمهین:   ۳۲ درصد (۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)

۲-   سهم الشرکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی:  ۶۸ درصد(۲۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)

*متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری فرمهین مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۷۲۴۴۳۱-۰۸۶  و ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ و آدرس  اینترنتی www.farmahin.com مراجعه نمایند.

 

رضا سربندی فراهانی شهردار فرمهین