۳۲۱۶ مزایده – شهرداری فرمهین – اجاره هتل مروارید شهرداری فرمهین واقع درمجتمع تفریحی،توریستی کوثر شهر فرمهین.

بسمه تعالی آگهی مزایده (مرحله دوم) شهرداری فرمهین درنظردارد به استنادمصوبه شماره۲۷۵مورخ ۱۱/۰۹/۱۳۹۹نسبت به اجاره هتل وتالارمروارید مجتمع تفریحی،توریستی و ورزشی کوثر واقع دربلوار امیرکبیر ازطریق مزایده عمومی بابهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمزایده شرکت و همچنین از تاریخ۲۳/۰۱/۱۴۰۰لغایت۱۱/۰۲/۱۴۰۰همه روزه به جز ایام تعطیل ازساعت۰۸:۰۰ صبح […]

بسمه تعالی

آگهی مزایده (مرحله دوم)

شهرداری فرمهین درنظردارد به استنادمصوبه شماره۲۷۵مورخ ۱۱/۰۹/۱۳۹۹نسبت به اجاره هتل وتالارمروارید مجتمع تفریحی،توریستی و ورزشی کوثر واقع دربلوار امیرکبیر ازطریق مزایده عمومی بابهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir)درمزایده شرکت و همچنین از تاریخ۲۳/۰۱/۱۴۰۰لغایت۱۱/۰۲/۱۴۰۰همه روزه به جز ایام تعطیل ازساعت۰۸:۰۰ صبح الی۱۴:۰۰ با مراجعه به شهرداری فرمهین و با هماهنگی بامسئول مربوطه ازمحل مورد نظر بازدید وقیمت پیشنهادی خود رادر سامانه فوق ثبت نمایند. 

شرایط مزایده:

۱- موضوع مزایده:اجاره هتل مروارید شهرداری فرمهین واقع درمجتمع تفریحی،توریستی کوثر شهر فرمهین.

۲- کلیه فرآیند مزایده در بستر سامانه تدارکات الكترونيكي دولت (ستاد) برگزار می‌گردد.

۳-متقاضیان می‌بایست ابتدا گواهی امضاي الکترونیکی خود را از دفاتر پیشخوان دولت دریافت و با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مزایده شرکت نمایند.

۴-  پایه قیمت کارشناسی اجاره بهای ماهیانه مبلغ ۳۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می‌باشد.قیمت پایه کارشناسی فوق مربوط به زمان بیماری کرونا می‌باشدوچنانچه شیوع بیماری کرونا ازمراجع ذیصلاح لغو گرددتعیین اجاره بهای ملک فوق مجدداً کارشناسی  و مزایده گذاشته می‌شود.

۵- مبلغ تضمین شرکت در مزایده :مبلغ ۱۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال می باشد  و از طریق فیش بانکی به حساب شماره ۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳ بانک تجارت واریز گردد.

۶- مزایده‌گر باید کلیه مدارک ، شامل برگ پیشنهاد قیمت، تعهدنامه شرکت در مزایده و نیز برگه شرایط و نحوه شرکت در مزایده را که از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط درخواست‌هاي شهرداری فرمهین که در آن‌ها قید شده و همچنین پس از بازدید ملک، آن‌ها را تا پیش از پایان یافتن مهلت مزایده در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل  فیش تضمین بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و به دبیرخانه شهرداری فرمهین تحویل نمایند.بدیهی است پس از اعلام قیمت در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی‌باشد.

۷- تاریخ گشایش پاكات: ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ  ۱۲/۰۲/۱۴۰۰ در حضور اعضاء کمیسیون معاملات شهرداری می‌باشد. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکات شرکت نمایند.

۸- آخرین مهلت شرکت در مزایده و تحویل پاکت‌های پیشنهاد قیمت: تا پایان وقت اداری  روزشنبه  مورخ۱۱/۰۲/۱۴۰۰ می‌باشد.

۹-  به پیشنهادات مخدوش،مشروط و ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۱۰ -هرگاه برندگان اول ودوم وسوم مزایده حاضر به انعقادقرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

 

 

 

رضا سربندی فراهانی- شهردار فرمهین