۳۲۱۹ مناقصه – شهرداری فرمهین – تهیه و اجرای جدول‌گذاری سطح شهر فرمهین

بسمه تعالی مناقصه عمومی شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۳۰۶  مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۹شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به تهیه و اجرای جدول‌گذاری سطح شهر فرمهین به صورت پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید. لذا متقاضیان می توانند با […]

بسمه تعالی

مناقصه عمومی

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره ۳۰۶  مورخ ۲۳/۱۰/۱۳۹۹شورای اسلامی شهر فرمهین نسبت به تهیه و اجرای جدول‌گذاری سطح شهر فرمهین به صورت پیمانی به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی با بهره گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) اقدام نماید.

لذا متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت (www.setadiran.ir) در مناقصه شرکت و همچنین از تاریخ ۱۷/۰۱/۱۴۰۰ لغایت مورخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۰ به سایت مذکور مراجعه و قیمت پیشنهادی خود را در سامانه فوق ثبت نمایند. 

شرایط مناقصه:

۱-کلیه فرآیند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الكترونيكي دولت (ستاد) برگزار می گردد.

۲- اعتبار پروژه ۴٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال می‌باشد.

۳-ارایه ضمانتنامه معتبربانکی ویا واریز وجه نقد به میزان ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال  به حساب شماره۱۴۳۳۰۷۸۳۵۳بانک تجارت به نام شهرداری فرمهین به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامی است.

۴-مناقصه‌گر باید کلیه مدارک پیوست شامل برگ پیشنهاد قیمت، برگه شرایط و نحوه شرکت در مناقصه  را که پیش تر از طریق سامانه ستاد دانلود کرده به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط درخواست‌های شهرداری فرمهین که در آن‌ها قید شده را تا پیش از پایان یافتن مهلت مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت نمایند و اصل  فیش تضمین بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و به دبیرخانه شهرداری فرمهین تحویل نمایند. بدیهی است پس از اعلام قیمت در صورت برنده شدن هیچ اعتراضی وارد نمی باشد.

۵-متقاضیان می‌بایست ابتدا گواهی الکترونیک دولت (ستاد) خود را از دفاتر پیشخوان دولتی دریافت و بااستفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور دریافتی در مناقصه شرکت نمایند.

۶- پیشنهاد دهندگان می‌بایست رزومه کاری،سوابق کار، رونوشت برابر با اصل اساسنامه وآگهی آخرین تغییرات شرکت و گرید مربوطه را داشته باشند و در سامانه فوق ثبت نمایند.(الزامیست)

۵-مدت قبول پیشنهادها از تاریخ۱۷/۰۱/۱۴۰۰ تا پایان وقت اداری شنبه مورخ۰۴/۰۲/۱۴۰۰می باشد.

۶-آخرین مهلت شرکت در مناقصه تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ۰۴/۰۲/۱۴۰۰ می‌باشد.

**تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت۱۴:۳۰روز یکشنبه مورخ ۰۵/۰۲/۱۴۰۰در حضور اعضاء  هیأت عالی  معاملات  شهرداری فرمهین می باشد و ضمنا ً شرکت کنندگان یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پيشنهادات حضور داشته باشند.

** متقاضیان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶یا ۳۳۷۲۲۰۵۰-۰۸۶ تماس حاصل نمایند.

– هزینه پروژه جدول‌گذاری به صورت اقساط طی ۱ سال پرداخت خواهد شد.

-شهرداری در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

– به پیشنهادات مخدوش،مشروط ، ناقص و فاقد تضمین ترتیب اثر داده نخواهد شد.

-هرگاه برندگان اول ودوم وسوم مناقصه حاضربه انعقادقرارداد نشوند سپرده آنان به ترتیب به نفع شهرداری ضبط خواهد شد.

 

                                        رضا سربندی فراهانی

                                            شهردار فرمهین