۳۲۲۵ مناقصه – شهرداری فرمهین – احداث مجتمع تجاری واقع در شهر فرمهین

آگهی فراخوان مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و ساز (مرحله دوم) شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره  ۴۱۰  مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷  نسبت به احداث مجتمع تجاری واقع در شهر فرمهین جنب میدان قائم مقام فراهانی  با مشارکت سرمایه‌گذار اقدام نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید،دریافت برگ شرایط و درخواست […]

آگهی فراخوان مشارکت و سرمایه گذاری در ساخت و ساز

(مرحله دوم)

شهرداری فرمهین در نظر دارد به استناد مصوبه شماره  ۴۱۰  مورخ ۲۸/۱۲/۱۳۹۷  نسبت به احداث مجتمع تجاری واقع در شهر فرمهین جنب میدان قائم مقام فراهانی  با مشارکت سرمایه‌گذار اقدام نماید.

لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید،دریافت برگ شرایط و درخواست شرکت در این فراخوان از تاریخ ۲۵/۰۱/۱۴۰۰لغایت پایان وقت اداری مورخ۰۴/۰۲/۱۴۰۰ از ساعت ۰۸:۰۰ صبح الی ۱۴:۰۰ به استثناء ایام تعطیل به نشانی:استان مرکزی، شهرستان فراهان، شهر فرمهین، بلوار امیرکبیر، شهرداری فرمهین مراجعه نمایند و جهت تسلیم پیشنهادات خود  از تاریخ ۰۴/۰۲/۱۴۰۰ الی ۱۵/۰۲/۱۴۰۰ اسناد خود را به این شهرداری تحویل دهند. متقاضیان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پاکات شرکت نمایند.

*تاریخ گشایش پیشنهادات رسیده رأس ساعت۱۳:۳۰روز پنج‌شنبه مورخ ۱۶/۰۲/۱۴۰۰ در حضور اعضاء هیأت عالی معاملات و اعضای هیأت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری فرمهین  می‌باشد، ضمناً  شرکت کنندگان می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش حضور داشته باشند.

*آخرین مهلت شرکت در مناقصه و تحویل پاکت‌های پیشنهادی این فراخوان تاپایان وقت اداری روز چهارشنبه  مورخ۱۵/۰۲/۱۴۰۰ می باشد.

آورده شهرداری:

الف)عرصه به مساحت ۲۹۸۹ متر مربع با کاربری تجاری

ب)مجوز شهرداری به سرمایه‌گذار در ساخت سه طبقه با سطح اشغال حدوداً۷۰ درصد و با زیر بنای حدود ۶۰۰۰ متر مربع شامل طبقات زیرزمین +همکف+اول

۲) آورده سرمایه‌گذار بخش خصوصی:

ب) ساخت، تکمیل،راه اندازی و تحویل کامل مجتمع تجاری سه طبقه فوق همراه با محوطه سازی دور مجتمع

ج)  کلیه هزینه‌های نقشه، نظارت، مجری،  کارشناسی و … بر عهده سرمایه‌گذار می‌باشد.

د) تهیه و نصب کلیه انشعابات نظیر آب،برق،گاز و غیره

ه) گرمایش موتور خانه مرکزی، آسانسور و دستورات شهرداری در حین کار و در مجموع کل هزینه ساخت به عهده سرمایه‌گذار می‌باشد.

و )متریال سقف INTELDEK شامل بلوک تحتانی، کاما اسپیسر و بلوک فوقانی توسط شرکت پایدار بن کیانمهر تهیه گردد.

نظریه کارشناسی:

درمجموع با توجه به مراتب پیش گفته،موقعیت استقرار عرصه،نحوه دسترسی و با لحاظ جمیع جهات دخیل و مؤثر در این قضیه و با لحاظ آورده‌های هریک از طرفین اعم از شهرداری و سرمایه‌گذار بخش خصوصی،میزان مشارکت هریک از طرفین به شرح ذیل تعیین و عنوان سهم الشرکه پایه جهت شرکت در مزایده مشارکتی فوق پیشنهاد می گردد:

۱-    سهم الشرکه شهرداری فرمهین:   ۳۲ درصد (۱۰۵٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)

۲-   سهم الشرکه سرمایه‌گذار بخش خصوصی:  ۶۸ درصد(۲۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال)

*متقاضیان می‌توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد امور مالی شهرداری فرمهین مراجعه و یا باشماره تلفن ۳۳۷۲۴۴۳۱-۰۸۶ و ۳۳۷۲۲۵۰۰-۰۸۶ وآدرس  اینترنتیwww.farmahin.comمراجعه نمایند.

 

رضا سربندی فراهانی شهردار فرمهین