۳۲۴۵ مناقصه – شهرداری تلخاب – خرید قیر۲۲-PG64

((آگهی مناقصه عمومی)) شهرداری تلخاب  درنظر دارد نسبت به خرید قیر۲۲-PG64 ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکي دولت(ستاد)اقدام نماید. لذا متقاضیان می توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir) تا تاریخ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد وتا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند. -کلیه فرآیند مناقصه در بستر […]

((آگهی مناقصه عمومی))

شهرداری تلخاب  درنظر دارد نسبت به خرید قیر۲۲-PG64 ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکي دولت(ستاد)اقدام نماید.

لذا متقاضیان می توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir) تا تاریخ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد وتا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

-کلیه فرآیند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیکي دولت (ستاد) برگزار می گردد.

-خرید قیر ۲۲-PG64 طبق استاندارد‌ها و مشخصات فنی  و مدت زمان تحویل قیر حداکثر یک ماه از تاریخ اعلام برنده می باشد. شایان ذکر است تخلیه قیر در محل مورد نظر شهرداری تلخاب  به عهده فروشنده می باشد.

-حمل و تخلیه قیر بایستی بر اساس استانداردهای لازم و اصول فنی صورت گیرد.

– اعتبارپروژه  ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال  می‌باشد که پرداخت  مبلغ ۴٫۴۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال آن به صورت  اسناد خزانه با نماد  معاملاتی  اخزا ۹۱۱به سررسید ۰۶/۰۹/۱۴۰۲ و مبلغ ۵۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال دیگر آن به صورت اسناد خزانه معاملاتی اخزا ۹۱۴ به سررسید ۲۵/۱۰/ ۱۴۰۲  (جمعاً به مبلغ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) می باشد.

-ارایه ضمانتنامه معتبربانکی ویا واریز وجه نقد به  میزان۲۵۰٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال  به حساب شماره ۹۳۶۸۲۵۵۱۰  بانک کشاورزی  به نام شهرداری تلخاب  به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامیست. وشرکت کنندگان می بایست این  اسناد را  (ضمانتنامه یا فیش واریزی)در سامانه فوق بارگذاری نمایند و اصل ضمانتنامه و یا فیش واریزی را تا قبل از زمان گشایش پاكات به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل و رسید دریافت نمایند.

– متقاضیان باید قیمت پیشنهادی خود را براساس قیمت خرید نقدی اعلام نمایند و این شهرداری براساس ضوابط خرید به صورت اسناد خزانه، سالانه ۱۵% جهت حفظ قدرت خرید پرداخت خواهد کرد.

– مناقصه‌گر باید کلیه مدارک پیوست شامل فرم‌های پیشنهاد قیمت و شرایط مناقصه را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دانلودکرده را به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط، تا قبل از پایان یافتن مهلت شرکت در مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکي دولت ثبت نمایند و اصل فیش واریزی سپرده یا ضمانتنامه بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و قبل از گشایش پاكات به دبیرخانه شهرداری تلخاب  تحویل نمایند در غیر اینصورت مراتب از جهات رد پیشنهاد خواهد بود.

– شرکت کنندگان می‌بایست کلیه شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مناقصات دولتی و شهرداری‌ها را دارا بوده و قوانین و دستورالعمل مربوطه را رعایت نمایند.

– مدت قبول پیشنهادها  تا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰می باشد.

*تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت ۱۴:۳۱ مورخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۰ در حضور اعضاء هیأت عالی  معاملات  شهرداری تلخاب  می باشد و ضمناً شرکت کنندگان یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پيشنهادات حضور داشته باشند .

 

 

 حمید رضا محبی آشتیانی                                                                                                        محمد مهدیان                                                              

مسئول  امور مالي شهردار تلخاب

 

 

((آگهی مناقصه عمومی))

شهرداری تلخاب  درنظر دارد نسبت به خرید قیر۲۲-PG64 ازطریق مناقصه عمومی  با بهره گیری ازسامانه تدارکات الکترونیکي دولت(ستاد)اقدام نماید.

لذا متقاضیان می توانند بامراجعه به سایت(www.setadiran.ir) تا تاریخ۲۸/۰۲/۱۴۰۰ جهت دریافت اسناد وتا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰ جهت بارگذاری قیمت پیشنهادی خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

-کلیه فرآیند مناقصه در بستر سامانه تدارکات الکترونیکي دولت (ستاد) برگزار می گردد.

-خرید قیر ۲۲-PG64 طبق استاندارد‌ها و مشخصات فنی  و مدت زمان تحویل قیر حداکثر یک ماه از تاریخ اعلام برنده می باشد. شایان ذکر است تخلیه قیر در محل مورد نظر شهرداری تلخاب  به عهده فروشنده می باشد.

-حمل و تخلیه قیر بایستی بر اساس استانداردهای لازم و اصول فنی صورت گیرد.

– اعتبارپروژه  ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰  ریال  می‌باشد که پرداخت  مبلغ ۴٫۴۴۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال آن به صورت  اسناد خزانه با نماد  معاملاتی  اخزا ۹۱۱به سررسید ۰۶/۰۹/۱۴۰۲ و مبلغ ۵۷۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال دیگر آن به صورت اسناد خزانه معاملاتی اخزا ۹۱۴ به سررسید ۲۵/۱۰/ ۱۴۰۲  (جمعاً به مبلغ۵٫۰۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال) می باشد.

-ارایه ضمانتنامه معتبربانکی ویا واریز وجه نقد به  میزان۲۵۰٫۶۰۰٫۰۰۰ ریال  به حساب شماره ۹۳۶۸۲۵۵۱۰  بانک کشاورزی  به نام شهرداری تلخاب  به عنوان سپرده شرکت در مناقصه الزامیست. وشرکت کنندگان می بایست این  اسناد را  (ضمانتنامه یا فیش واریزی)در سامانه فوق بارگذاری نمایند و اصل ضمانتنامه و یا فیش واریزی را تا قبل از زمان گشایش پاكات به دبیرخانه شهرداری تلخاب تحویل و رسید دریافت نمایند.

– متقاضیان باید قیمت پیشنهادی خود را براساس قیمت خرید نقدی اعلام نمایند و این شهرداری براساس ضوابط خرید به صورت اسناد خزانه، سالانه ۱۵% جهت حفظ قدرت خرید پرداخت خواهد کرد.

– مناقصه‌گر باید کلیه مدارک پیوست شامل فرم‌های پیشنهاد قیمت و شرایط مناقصه را که پیشتر از طریق سامانه ستاد دانلودکرده را به دقت مطالعه و با آگاهی کامل از شرایط، تا قبل از پایان یافتن مهلت شرکت در مناقصه در سامانه تدارکات الکترونیکي دولت ثبت نمایند و اصل فیش واریزی سپرده یا ضمانتنامه بانکی را در پاکت در بسته قرارداده و قبل از گشایش پاكات به دبیرخانه شهرداری تلخاب  تحویل نمایند در غیر اینصورت مراتب از جهات رد پیشنهاد خواهد بود.

– شرکت کنندگان می‌بایست کلیه شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مناقصات دولتی و شهرداری‌ها را دارا بوده و قوانین و دستورالعمل مربوطه را رعایت نمایند.

– مدت قبول پیشنهادها  تا پایان وقت اداری مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۰می باشد.

*تاریخ گشایش پیشنهادات واصله رأس ساعت ۱۴:۳۱ مورخ ۰۹/۰۳/۱۴۰۰ در حضور اعضاء هیأت عالی  معاملات  شهرداری تلخاب  می باشد و ضمناً شرکت کنندگان یا نمایندگان قانونی آن‌ها می‌توانند در صورت تمایل در جلسه گشایش پيشنهادات حضور داشته باشند .

 

 

 حمید رضا محبی آشتیانی                                                                                                        محمد مهدیان                                                              

مسئول  امور مالي شهردار تلخاب